E famshmja Bili Ajlish në partneritet me Telekomin u bashkua me gjashtë ambasadorë tjerë të gjeneratës Z, të cilët janë me origjinë nga mjedise të ndryshme dhe kanë interesa nga më të ndryshmet. Pavarësisht nga ajo se a bëhet fjalë për DJ-ët, dizajnimin e modës së qëndrueshme, krijimin e YouTube serive, shpikjeve teknologjike ose shfrytëzimit të veglave online me qëllim të angazhimit social ose ngritjes së vetëdijes për ndryshimet klimatike - këto paraprirës të gjeneratës Z kanë një qëllim të përbashkët: botën e mundësive të barabarta si vizion i vetëm për ardhmërinë.
Duke e shfrytëzuar teknologjinë gjenerata Z mund të paraprijë lëvizje kyçe globale, të luftojë për mundësi të barabarta në nivel botëror dhe ti ndryshojë perceptimet negative për shfrytëzimin e teknologjisë. Kjo gjeneratë e shfrytëzon teknologjinë për të bërë diçka të mirë jo vetëm për vete, por edhe për tërë shoqërinë.
Njihuni me grupin në vijim dhe mësoni më shumë në #whatwedonext #çkadotёbëjmëmёpas.
"Një gjë që vura re është ajo se "më të moshuarit" e shikojnë botën si "kombe" ndërsa të rinjtë më shumë mendojnë në "gjenerata" dhe kjo më jep shumë shpresë për ardhmërinë."
Xhakini - 20 Ish ambasador rinor në KB
"Më shumë se gjysma e popullsisë botërore është në moshë nën 30 vjeç. Për këtë arsye besoj se është obligim moral që të rinjtë të jenë të inkuadruar në marrjen e vendimeve."
"Ekziston një dallim ndërmjet kompjuterëve dhe telefonave. Për shembull, kur je para kompjuterit njerëzit mendojnë se shkruan meile, punon diçka për në shkollë, ndërsa kur je me telefon në dorë - atëherë ajo duket e pamundur."
"Ky aspekt i internetit me të vërtetë më ndihmon të rritem si personalitet, sepse dituria ndahet shumë lehtë."
Leo -21 Dixhej
"Të gjithë ne kemi potencial të ndikojmë pozitivisht në këtë planetë dhe unë shpresoj se gjenerata jonë do ti shfrytëzojë platformat e veta për bashkëpunim dhe komunikim dhe se në këtë mënyrë do të bëjë ndryshim."
Bili Ajlish - 18 - muzikante
Të bëhemi pjesë e botës Z dhe ardhmërisë që e ndërton kjo gjeneratë!
Aktivizoni opcionin e ri Speak Out dhe ndani idetë tuaja pa kufizime, mendimet dhe qëndrimet nëpërmjet rrjeteve sociale.
Aktivizoni opcionin Speak Out çdo muaj përmes aplikacionit Telekom MK, pa kompensim shtesë dhe ndani onlajn pakufi pa harxhuar nga interneti celular i përfshirë në parapagesë.
Në ueb-faqen tonë, ne përdorim biskota dhe teknologji të ngjashme për të ruajtur, lexuar dhe përpunuar informacione në pajisjen tuaj. Duke vepruar kështu, ne e përmirësojmë përvojën tuaj, e analizojmë trafikun e faqes dhe ju shfaqim përmbajtje dhe reklama që ju interesojnë. Për këtë qëllim, në ueb-faqe dhe pajisje krijohen profile abonuesish. Këto teknologji i përdorin edhe partnerët tanë. Duke zgjedhur "Pranoi vetëm të domosdoshmet", ju i pranoni vetëm biskotat që mundësojnë funksionimin e duhur të faqes sonë të internetit.
"I pranoj të gjitha" do të thotë që ju lejoni qasje në informacione në pajisjen tuaj dhe përdorimin e të gjitha biskotave për qëllime analitike dhe marketingu nga ne dhe partnerët tanë. Të dhënat tuaja më pas mund të transferohen në vende të treta jashtë Bashkimit Evropian, ku ne nuk mund të garantojmë të njëjtin nivel të mbrojtjes së të dhënave si ai i aplikueshëm në BE dhe në Maqedoninë e Veriut (shih nenin 53 të Ligjit për mbrojtjen e të dhënave personale të Republikës së Maqedonisë së Veriut, Gazeta Zyrtare e Republikës së Maqedonisë së Veriut, nr. 42, 16 shkurt 2020 dhe Gazeta Zyrtare e Republikës së Maqedonisë së Veriut, nr. 294/21). Në seksionin "Cilësimet", mund të përcaktoni gjithçka në detaje dhe të ndryshoni pëlqimin tuaj në çdo kohë.
Më shumë informacion mund të gjeni në Politika e Cookies dhe në Listën e Partnerëve.
Në ueb faqen tonë, ne përdorim biskota dhe teknologji të ngjashme për të ruajtur, lexuar dhe përpunuar informacione në pajisjen tuaj. Këto teknologji i përdorin edhe partnerët tanë. Ne dhe partnerët tanë mund t'i përdorim këto teknologji për qëllime analitike dhe marketingu vetëm me pëlqimin tuaj.
Përdorni butonat për të treguar pëlqimin tuaj, si dhe për ta tërhequr atë në çdo kohë. Gjithmonë mund ta hapni faqen aktuale nga fundi i faqes sonë të internetit.
Pëlqimi juaj është gjithashtu bazë për transferimin e të dhënave në vendet që nuk janë anëtare të BE-së (neni 53 i Ligjit për mbrojtjen e të dhënave personale të Republikës së Maqedonisë së Veriut, Gazeta Zyrtare e Republikës së Maqedonisë së Veriut, nr. 42, 16 shkurt 2020 dhe Gazeta Zyrtare e Republikës së Maqedonisë së Veriut, nr.294/21). Makedonski Telekom SHA-Shkup nuk mund të ofrojë të njëjtin nivel të mbrojtjes së të dhënave si në BE. Për shembull, ekziston mundësia që autoritetet lokale të kenë qasje në të dhënat tuaja. Ushtrimi i të drejtave tuaja për mbrojtjen e të dhënave mund të jetë gjithashtu i kufizuar. Nëse doni të dini më shumë, lexoni informacionet tona mbi përpunimin e të dhënave në vendet joanëtare të BE-së dhe listën tonë të #partnerëve
Këto biskota janë gjithmonë aktive dhe të nevojshme për funksionimin e duhur të ueb-faqes sonë
Këto cookie janë të domosdoshme për funksionimin e duhur të funksioneve bazë të faqes së internetit, të tilla si navigimi, blerjet online, përfundimi i pagesës, optimizimi i përmbajtjes, etj. Ato zakonisht vendosen si përgjigje ndaj një ndërveprimi specifik që keni me faqen e internetit, siç janë rregullimet për Cilësimet e cookie-ve, hyrja në llogari ose plotësimi i formave elektronike. Këto cookie nuk përmbajnë asnjë informacion personal dhe nuk mund të çaktivizohen me këto cilësime. Më shumë opsione në lidhje me përdorimin e cookie-ve mund të rregulloni në shfletuesin tuaj të internetit në mënyrë që ai t’i bllokojë ose t’ju njoftojë për këto cookie, ku disa pjesë të faqes së internetit nuk do të funksionojnë siç duhet.
Këto biskota na ndihmojnë ta përmirësojmë të kuptuarit tonë të sjelljes së abonuesve.
Ne përdorim biskota dhe teknologjitë analitike për të kuptuar më mirë se si përdoret ueb-faqja jonë. Ato na ndihmojnë t’i optimizojmë shërbimet tona digjitale. Për shembull, ne mund të përcaktojmë se sa njerëz e vizitojnë ueb-faqen tonë ose një shërbim të caktuar. Ato janë gjithashtu të dobishme për vlerësimet statistikore që na tregojnë se si njerëzit i përdorin shërbimet tona digjitale. Analiza bazohet në informacione të pseudonimizuara.
Ne i përdorim këto biskota për t'ju shfaqur reklama të personalizuara dhe përmbajtje që janë të rëndësishme për ju.
Ne dhe partnerët tanë i përdorim këto biskota për t'ju shfaqur reklama të personalizuara dhe përmbajtje që janë të rëndësishme për ju. E shkyçur Lexoni më shumë Biskota dhe teknologji të ngjashme marketingu sigurojnë që të shihni vetëm reklama që përputhen me interesat tuaja, në vend të reklamave të rastësishme. Ne përdorim gjithashtu teknologjitë e marketingut për të kontrolluar se sa mirë marrin përdoruesit një reklamë të caktuar. Kjo na ndihmon t’i përmirësojmë vazhdimisht reklamat tona. Teknologjitë e marketingut përdoren gjithashtu në faqet e internetit të partnerëve tanë reklamues. Kjo quhet ritargetim. Kjo na lejon t'ju tregojmë reklama përkatëse edhe në faqe të tjera.
Duke përdorur teknologjitë e marketingut, ne krijojmë profile pseudonime të përmbajtjes dhe reklamave që i shihni. Ky informacion na ndihmon të kuptojmë se çfarë ju intereson. Ato na mundësojnë gjithashtu t'ju shfaqim reklama përkatëse në ueb-faqet e tjera.