Т-Business MAGAZINE
Në bashkëpunim me:
Nuk jeni vetëm në vështirësi - me Oryx Assistance ju merrni ndihmën që ju nevojitet më së shumti, çdo ditë, në çdo periudhë të ditës. Së bashku ne kujdesemi për funksionimin e suksesshëm të biznesit tuaj.
Zgjidhni një nga produktet mbështetëse të Oryx të disponueshme për ju.
ROADSIDE ASSISTANCE
MOBI EXPRESS
BACKUP CAR
Ndihmë në rrugë në rast të një difekti ose aksidenti të automjetit tuaj. Mos lejoni që biznesi juaj të ndalojë në gjysmë të rrugës, telefononi Oryx Assistance!
Me Oryx Roadside Assistance përfitoni ndihmë të dhpejtë dhe efikase në rrugë në rast:
Qendra e kontaktit është e disponueshme 24/7, 365 ditë në vit.
Pas thirrjes suaj, agjentët nga Qendra e Kontaktit do të organizojnë ndihmë për ju dhe do t'ju drejtojnë në zgjidhjen më të mirë për rastin tuaj.
në vlerë prej 3100 denarë në ditë
në vlerë prej 3100 denarë për person, në ditë
Përdoruesi është i detyruar të mbulojë koston e furnizimit me karburant.
Ndihma është falas deri në shumat e përcaktuara në paketën përkatëse. Nëse ndihma e ofruar në rrugë kushton më shumë se kufiri i përcaktuar, dhe përfituesi ka pranuar të kryejë ndihmën, ai gjithashtu pranon të mbulojë kostot e ndihmës që tejkalojnë kufirin.
Më shumë informacion mbi mënyrën dhe kushtet për të përdorur këtë shërbim mund të gjeni në Kushtet e përgjithshme të përdorimit.
Për të përdorur shërbimin, duhet të keni një linjë aktive celulare në Telekom dhe të lidhni një kontratë për 12 ose 24 muaj.
Shërbimi ofrohet nga ORYX Grupa MKD Dooel Shkup. Nëse keni komente ose ankesa për shërbimin, ju lutemi dërgojini ato në adresën e emailit info@oryx-assistance.com.
Ndërrimi falas dhe plotësisht i organizuar i ekranit ose xhamit të pajisjes tuaj celulare në rast aksidenti. Mos lejoni që biznesi juaj të ndalojë, telefononi Oryx Assistance!
Me MobiExpress ju merrni zëvendësim të shpejtë dhe efikas të xhamit ose ekranit të pajisjes tuaj pavarësisht nga shkaku i dëmtimit
Një ndërrim falas i xhamit ose ekranit të celularit tuaj në rast aksidenti dhe dëmtimi të tij, në vlerën e dhënë në modelin tarifor:
Ndërrimi falas i ekranit apo xhamit tuaj deri në 3.100 den.
Marrja dhe dorëzimi i pajisjes suaj në adresën tuaj
Ndërrimi falas i ekranit apo xhamit tuaj deri në 6.200 den.
Ndërrimi falas i ekranit apo xhamit tuaj deri në 9.500 den.
Për të përdorur shërbimin duhet të lidhni një kontratë për 12 ose 24 muaj.
Ndihmë në përdorimin e një automjeti zëvendësues falas në rast aksidenti ose dëmtimi të automjetit tuaj. Mos lejoni që biznesi juaj të ndalojë, telefononi Oryx Assistance!
Shërbimi mund të përdoret vetëm duke aktivizuar një politikë të përgjegjësisë të automjeteve.
Në ueb-faqen tonë, ne përdorim biskota dhe teknologji të ngjashme për të ruajtur, lexuar dhe përpunuar informacione në pajisjen tuaj. Duke vepruar kështu, ne e përmirësojmë përvojën tuaj, e analizojmë trafikun e faqes dhe ju shfaqim përmbajtje dhe reklama që ju interesojnë. Për këtë qëllim, në ueb-faqe dhe pajisje krijohen profile abonuesish. Këto teknologji i përdorin edhe partnerët tanë. Duke zgjedhur "Pranoi vetëm të domosdoshmet", ju i pranoni vetëm biskotat që mundësojnë funksionimin e duhur të faqes sonë të internetit.
"I pranoj të gjitha" do të thotë që ju lejoni qasje në informacione në pajisjen tuaj dhe përdorimin e të gjitha biskotave për qëllime analitike dhe marketingu nga ne dhe partnerët tanë. Të dhënat tuaja më pas mund të transferohen në vende të treta jashtë Bashkimit Evropian, ku ne nuk mund të garantojmë të njëjtin nivel të mbrojtjes së të dhënave si ai i aplikueshëm në BE dhe në Maqedoninë e Veriut (shih nenin 53 të Ligjit për mbrojtjen e të dhënave personale të Republikës së Maqedonisë së Veriut, Gazeta Zyrtare e Republikës së Maqedonisë së Veriut, nr. 42, 16 shkurt 2020 dhe Gazeta Zyrtare e Republikës së Maqedonisë së Veriut, nr. 294/21). Në seksionin "Cilësimet", mund të përcaktoni gjithçka në detaje dhe të ndryshoni pëlqimin tuaj në çdo kohë.
Më shumë informacion mund të gjeni në Politika e Cookies dhe në Listën e Partnerëve.
Në ueb faqen tonë, ne përdorim biskota dhe teknologji të ngjashme për të ruajtur, lexuar dhe përpunuar informacione në pajisjen tuaj. Këto teknologji i përdorin edhe partnerët tanë. Ne dhe partnerët tanë mund t'i përdorim këto teknologji për qëllime analitike dhe marketingu vetëm me pëlqimin tuaj.
Përdorni butonat për të treguar pëlqimin tuaj, si dhe për ta tërhequr atë në çdo kohë. Gjithmonë mund ta hapni faqen aktuale nga fundi i faqes sonë të internetit.
Pëlqimi juaj është gjithashtu bazë për transferimin e të dhënave në vendet që nuk janë anëtare të BE-së (neni 53 i Ligjit për mbrojtjen e të dhënave personale të Republikës së Maqedonisë së Veriut, Gazeta Zyrtare e Republikës së Maqedonisë së Veriut, nr. 42, 16 shkurt 2020 dhe Gazeta Zyrtare e Republikës së Maqedonisë së Veriut, nr.294/21). Makedonski Telekom SHA-Shkup nuk mund të ofrojë të njëjtin nivel të mbrojtjes së të dhënave si në BE. Për shembull, ekziston mundësia që autoritetet lokale të kenë qasje në të dhënat tuaja. Ushtrimi i të drejtave tuaja për mbrojtjen e të dhënave mund të jetë gjithashtu i kufizuar. Nëse doni të dini më shumë, lexoni informacionet tona mbi përpunimin e të dhënave në vendet joanëtare të BE-së dhe listën tonë të #partnerëve
Këto biskota janë gjithmonë aktive dhe të nevojshme për funksionimin e duhur të ueb-faqes sonë
Këto cookie janë të domosdoshme për funksionimin e duhur të funksioneve bazë të faqes së internetit, të tilla si navigimi, blerjet online, përfundimi i pagesës, optimizimi i përmbajtjes, etj. Ato zakonisht vendosen si përgjigje ndaj një ndërveprimi specifik që keni me faqen e internetit, siç janë rregullimet për Cilësimet e cookie-ve, hyrja në llogari ose plotësimi i formave elektronike. Këto cookie nuk përmbajnë asnjë informacion personal dhe nuk mund të çaktivizohen me këto cilësime. Më shumë opsione në lidhje me përdorimin e cookie-ve mund të rregulloni në shfletuesin tuaj të internetit në mënyrë që ai t’i bllokojë ose t’ju njoftojë për këto cookie, ku disa pjesë të faqes së internetit nuk do të funksionojnë siç duhet.
Këto biskota na ndihmojnë ta përmirësojmë të kuptuarit tonë të sjelljes së abonuesve.
Ne përdorim biskota dhe teknologjitë analitike për të kuptuar më mirë se si përdoret ueb-faqja jonë. Ato na ndihmojnë t’i optimizojmë shërbimet tona digjitale. Për shembull, ne mund të përcaktojmë se sa njerëz e vizitojnë ueb-faqen tonë ose një shërbim të caktuar. Ato janë gjithashtu të dobishme për vlerësimet statistikore që na tregojnë se si njerëzit i përdorin shërbimet tona digjitale. Analiza bazohet në informacione të pseudonimizuara.
Ne i përdorim këto biskota për t'ju shfaqur reklama të personalizuara dhe përmbajtje që janë të rëndësishme për ju.
Ne dhe partnerët tanë i përdorim këto biskota për t'ju shfaqur reklama të personalizuara dhe përmbajtje që janë të rëndësishme për ju. E shkyçur Lexoni më shumë Biskota dhe teknologji të ngjashme marketingu sigurojnë që të shihni vetëm reklama që përputhen me interesat tuaja, në vend të reklamave të rastësishme. Ne përdorim gjithashtu teknologjitë e marketingut për të kontrolluar se sa mirë marrin përdoruesit një reklamë të caktuar. Kjo na ndihmon t’i përmirësojmë vazhdimisht reklamat tona. Teknologjitë e marketingut përdoren gjithashtu në faqet e internetit të partnerëve tanë reklamues. Kjo quhet ritargetim. Kjo na lejon t'ju tregojmë reklama përkatëse edhe në faqe të tjera.
Duke përdorur teknologjitë e marketingut, ne krijojmë profile pseudonime të përmbajtjes dhe reklamave që i shihni. Ky informacion na ndihmon të kuptojmë se çfarë ju intereson. Ato na mundësojnë gjithashtu t'ju shfaqim reklama përkatëse në ueb-faqet e tjera.