Jeni duke menduar se si ta filloni karrierën tuaj me zgjuarsi
Smart Start është program praktik i Makedonski Telekom i cili ofron mundësi të jashtëzakonshme për zhvillimin e studentëve. Me Smart Start, studentët fitojnë përvojë praktike të nivelit të lartë dhe një shans unik për të qenë pjesë e Makedonski Telekom, lider në digjitalizim. Në vitin 2021 filluam ciklin e parë në të cilin 28 studentë realizuan me sukses 11 projekte dhe 17 prej tyre u bënë pjesë e ekipit tonë dhe vazhduan punën në Telekom.
Smart Start nënkupton përfshirjen e drejtpërdrejtë të studentëve në projektet më të rëndësishme strategjike, për të cilat ata vetë aplikojnë dhe regjistrohen pikërisht aty ku mund të kontribuojnë më shumë, por edhe të zhvillojnë aftësitë e tyre. Me Smart Start, ata marrin pjesë në fushata interesante, janë pjesë e procesit të digjitalizimit dhe marrin pjesë në evente ekskluzive, të gjitha nën drejtimin e ekspertëve tanë.
Si pjesë e ekipit tonë, ata gëzojnë të njëjtat përfitime si punonjësit tanë dhe kanë akses në platformat tona më të avancuara të mësimit dhe zhvillimit. Ata janë integruar me sukses falë mentorëve të tyre dhe zhvillimi i tyre monitorohet vazhdimisht përmes takimeve me Kryeshefin tonë ekzekutiv dhe Drejtorin e burimeve njerëzore.
Mile është "djaloshi ynë TI", i cili punon në projektet më sfiduese. Ai pranon se në fillim ishte konfuz dhe i turpshëm, por me kalimin e kohës, i udhëhequr nga këshillat e kolegëve më me përvojë, e inkurajoi veten të fillonte të merrte iniciativën dhe të ndihej rehat në mjedisin e ri.
“Smart Start i tejkaloi pritshmëritë e mia. Kisha frikë se nuk do të mund të vazhdoja paralelisht me studimet, por i vërtetova vetes pikërisht të kundërtën. Ky stazh ishte një katalizator për mua për të ndërtuar veten në një nivel profesional”.
Mihaela filloi si praktikante në departamentin e Marketingut të Biznesit, për t'u bërë kolegia jonë që punon në platformën IPTV. Për të nuk ka dyshim se ka fituar shumë njohuri dhe përvojë në procesin e praktikës dhe është bërë e vetëdijshme se sa shumë hapësirë ka për përmirësim. Mihaela po ju dërgon një mesazh - “Mos i humbisni dhe merrni pjesë në të gjitha festimet e Telekomit, argëtimi është i garantuar!“
“Padyshim që kam fituar shumë njohuri dhe përvojë, ose më saktë kam kuptuar sa shumë gjëra nuk i di. Kur them përvojë, kam parasysh edhe se si është të jesh pjesë e një korporate kaq të madhe si Telekomi i Maqedonisë me kaq shumë punonjës dhe departamente, gjë që është e paçmueshme. Aftësi jo të papërfillshme që janë përmirësuar ndjeshëm janë aftësitë e mia komunikuese, pikërisht sepse proceset përfshijnë një numër të madh punonjësish me të cilët duhet të komunikoj, kur dërgoj email, - dhe për këtë arsye kam mësuar se si të shprehem siç duhet e kështu me radhë; Më tej, - mësova të jem e detajuar, të kontrolloj të gjitha aspektet dhe të mos i lë asgjë rastësisë, t'i kryej detyrat në kohën e duhur dhe të jem gjithmonë e drejtpërdrejtë dhe e hapur nëse kam ndonjë problem, për ta kapërcyer së bashku“
Bojana pëlqen të analizojë dhe të punojë me baza të mëdha të dhënash. Në punën e saj, saktësia është thelbësore, por gjatë praktikës ajo kuptoi se përmbushja e afateve është një pjesë e pashmangshme e punës së saj. Sot, përdorimi i mjeteve softuerike Power BI, Excel, SPSS Modeler, Collibra, gjuhët e programimit SQL dhe Python, si dhe hyrja në nivelet më të larta të segmentit Data Analytics, janë rutina e saj e përditshme.
“Telekomi i Maqedonisë, me vetë qasjen e dizajnimit të programit Smart Start, gjeti rrugën e duhur për të arritur qëllimin në mënyrë që të ofrojë mundësi të jashtëzakonshme për zhvillim personal dhe punë praktike për studentët-pjesëmarrës, pjesë e të cilit, për fat të mirë, kam qenë edhe unë.“
Ljubica, nga ana tjetër, termin punë e shkathët e ka hasur për herë të parë në Makedonski Telekom dhe kështu puna e shkathët është bërë pjesë e përditshmërisë së saj. Detyra e saj e parë si praktikante në Shërbimin e Përvojës dhe Inovacionit Digjital ishte në projektin OneShop – një dyqan online i zhvilluar nga Deutsche Telekom ku kryhen shitjet dixhitale të produkteve online. Aktualisht punon si dizajner UX/UI.
“Kam krijuar dhe menaxhuar fushata digjitale, kam parashikuar dhe menaxhuar funksionalitete të reja në vetë faqen e internetit dhe kam punuar për zhvillimin dhe përmirësimin e saj. Kam vendosur pajisje dhe çmime. Kam fituar aftësi praktike profesionale, si dhe aftësi që lidhen me mënyrën e shkathët të punës”.
Marina po priste me padurim të fillonte punën praktike dhe të përmirësohej profesionalisht. Përdorimi i mjeteve të të mësuarit digjital kontribuoi në zhvillimin e aftësive të saj të buta dhe të vështira, veçanërisht në procesin e krijimit dhe menaxhimit të fushatave digjitale.
“Kam mësuar nga profesionistë me përvojë shumëvjeçare në fushën e digjitalizimit dhe kam pasur mundësinë të punoj me ta në sfida reale”.
Për Isidorën, e cila tani punon si Digital Product Owner, përvoja onboarding ishte e mrekullueshme. Ekipi dixhital e prezantoi atë me të gjitha aktivitetet dhe projektet aktuale të sektorit përmes një sërë takimesh dhe takimesh të përbashkëta dhe u mirëpritën ngrohtësisht nga Kryeshefi Ekzekutiv Nikola Ljushev dhe Drejtori i Departamentit të Burimeve Njerëzore Stavros Georgakopoulos të cilët ndanë me ta se si të fillojnë me sukses karrierën e tyre.
“Gjatë praktikës kam fituar një sërë aftësish: analizë të dhënash, zgjidhje problemesh, marrjen e përgjegjësive, menaxhim të fushatave të marketingut brenda aplikacionit, etj. Vendimi më i mençur është të jesh pjesë e Smart Start, pa hezitim!”
Për Bojanin, sfida më e madhe është të gjejë një zgjidhje reale për problemet e përdoruesve.
Që nga fillimi i programit Smart Start si pjesë e Ekipit Digjital, ai merr mbështetje dhe inkurajim për të punuar çdo ditë drejt përmirësimit të përvojës së përdoruesit të të gjitha kanaleve digjitale.
"Programi Smart Start ishte një trampolinë e shkëlqyer për zhvillimin e mëtejshëm të njohurive të mia në botën digjitale. Përmes pjesëmarrjes në projekte reale, fitova shumë njohje që më ndihmuan të kapërcej të gjitha sfidat që ishin dhe do të paraprijnë aktiviteteve të mia të përditshme të punës. Të gjithë praktikantëve të rinj u rekomandoj: „Mos kini frikë të bëni gabime, nuk ka mënyrë tjetër për të mësuar.“
Në ueb-faqen tonë, ne përdorim biskota dhe teknologji të ngjashme për të ruajtur, lexuar dhe përpunuar informacione në pajisjen tuaj. Duke vepruar kështu, ne e përmirësojmë përvojën tuaj, e analizojmë trafikun e faqes dhe ju shfaqim përmbajtje dhe reklama që ju interesojnë. Për këtë qëllim, në ueb-faqe dhe pajisje krijohen profile abonuesish. Këto teknologji i përdorin edhe partnerët tanë. Duke zgjedhur "Pranoi vetëm të domosdoshmet", ju i pranoni vetëm biskotat që mundësojnë funksionimin e duhur të faqes sonë të internetit.
"I pranoj të gjitha" do të thotë që ju lejoni qasje në informacione në pajisjen tuaj dhe përdorimin e të gjitha biskotave për qëllime analitike dhe marketingu nga ne dhe partnerët tanë. Të dhënat tuaja më pas mund të transferohen në vende të treta jashtë Bashkimit Evropian, ku ne nuk mund të garantojmë të njëjtin nivel të mbrojtjes së të dhënave si ai i aplikueshëm në BE dhe në Maqedoninë e Veriut (shih nenin 53 të Ligjit për mbrojtjen e të dhënave personale të Republikës së Maqedonisë së Veriut, Gazeta Zyrtare e Republikës së Maqedonisë së Veriut, nr. 42, 16 shkurt 2020 dhe Gazeta Zyrtare e Republikës së Maqedonisë së Veriut, nr. 294/21). Në seksionin "Cilësimet", mund të përcaktoni gjithçka në detaje dhe të ndryshoni pëlqimin tuaj në çdo kohë.
Më shumë informacion mund të gjeni në Politika e Cookies dhe në Listën e Partnerëve.
Në ueb faqen tonë, ne përdorim biskota dhe teknologji të ngjashme për të ruajtur, lexuar dhe përpunuar informacione në pajisjen tuaj. Këto teknologji i përdorin edhe partnerët tanë. Ne dhe partnerët tanë mund t'i përdorim këto teknologji për qëllime analitike dhe marketingu vetëm me pëlqimin tuaj.
Përdorni butonat për të treguar pëlqimin tuaj, si dhe për ta tërhequr atë në çdo kohë. Gjithmonë mund ta hapni faqen aktuale nga fundi i faqes sonë të internetit.
Pëlqimi juaj është gjithashtu bazë për transferimin e të dhënave në vendet që nuk janë anëtare të BE-së (neni 53 i Ligjit për mbrojtjen e të dhënave personale të Republikës së Maqedonisë së Veriut, Gazeta Zyrtare e Republikës së Maqedonisë së Veriut, nr. 42, 16 shkurt 2020 dhe Gazeta Zyrtare e Republikës së Maqedonisë së Veriut, nr.294/21). Makedonski Telekom SHA-Shkup nuk mund të ofrojë të njëjtin nivel të mbrojtjes së të dhënave si në BE. Për shembull, ekziston mundësia që autoritetet lokale të kenë qasje në të dhënat tuaja. Ushtrimi i të drejtave tuaja për mbrojtjen e të dhënave mund të jetë gjithashtu i kufizuar. Nëse doni të dini më shumë, lexoni informacionet tona mbi përpunimin e të dhënave në vendet joanëtare të BE-së dhe listën tonë të #partnerëve
Këto biskota janë gjithmonë aktive dhe të nevojshme për funksionimin e duhur të ueb-faqes sonë
Këto cookie janë të domosdoshme për funksionimin e duhur të funksioneve bazë të faqes së internetit, të tilla si navigimi, blerjet online, përfundimi i pagesës, optimizimi i përmbajtjes, etj. Ato zakonisht vendosen si përgjigje ndaj një ndërveprimi specifik që keni me faqen e internetit, siç janë rregullimet për Cilësimet e cookie-ve, hyrja në llogari ose plotësimi i formave elektronike. Këto cookie nuk përmbajnë asnjë informacion personal dhe nuk mund të çaktivizohen me këto cilësime. Më shumë opsione në lidhje me përdorimin e cookie-ve mund të rregulloni në shfletuesin tuaj të internetit në mënyrë që ai t’i bllokojë ose t’ju njoftojë për këto cookie, ku disa pjesë të faqes së internetit nuk do të funksionojnë siç duhet.
Këto biskota na ndihmojnë ta përmirësojmë të kuptuarit tonë të sjelljes së abonuesve.
Ne përdorim biskota dhe teknologjitë analitike për të kuptuar më mirë se si përdoret ueb-faqja jonë. Ato na ndihmojnë t’i optimizojmë shërbimet tona digjitale. Për shembull, ne mund të përcaktojmë se sa njerëz e vizitojnë ueb-faqen tonë ose një shërbim të caktuar. Ato janë gjithashtu të dobishme për vlerësimet statistikore që na tregojnë se si njerëzit i përdorin shërbimet tona digjitale. Analiza bazohet në informacione të pseudonimizuara.
Ne i përdorim këto biskota për t'ju shfaqur reklama të personalizuara dhe përmbajtje që janë të rëndësishme për ju.
Ne dhe partnerët tanë i përdorim këto biskota për t'ju shfaqur reklama të personalizuara dhe përmbajtje që janë të rëndësishme për ju. E shkyçur Lexoni më shumë Biskota dhe teknologji të ngjashme marketingu sigurojnë që të shihni vetëm reklama që përputhen me interesat tuaja, në vend të reklamave të rastësishme. Ne përdorim gjithashtu teknologjitë e marketingut për të kontrolluar se sa mirë marrin përdoruesit një reklamë të caktuar. Kjo na ndihmon t’i përmirësojmë vazhdimisht reklamat tona. Teknologjitë e marketingut përdoren gjithashtu në faqet e internetit të partnerëve tanë reklamues. Kjo quhet ritargetim. Kjo na lejon t'ju tregojmë reklama përkatëse edhe në faqe të tjera.
Duke përdorur teknologjitë e marketingut, ne krijojmë profile pseudonime të përmbajtjes dhe reklamave që i shihni. Ky informacion na ndihmon të kuptojmë se çfarë ju intereson. Ato na mundësojnë gjithashtu t'ju shfaqim reklama përkatëse në ueb-faqet e tjera.