1.Për kë është dedikuar shërbimi MaxTV?
Shërbimi MaxTV është i dedikuar për të gjithë shfrytëzuesit privatë dhe afaristë që duan të sjellin më shumë argëtim dhe kënaqësi në të shikuarit television. MaxTV ju ofron mundësi të vetme që ju vet të jeni TV redaktor.
2.Kush mund të marrë shërbimin MaxTV?
Sherbimin MaxTV mund që ta kenë të gjithë shfrytëzuesit e shërbimeve të Makedonski Telekom, linja e të cilëve i përmbush kërkesat teknike për këtë shërbim.
3. A është dhe sa është i komplikuar shfrytëzimi i MaxTV?
Shfrytëzimi i MaxTV është i thjeshtë dhe nuk është më i komplikuar se shfrytëzimi i videorekorderit të thjeshtë..Të gjiitha komandat gjenden tek telekomanda. Shërbimet, funksionet dhe opsionet shihen nëpërmjet menysë e cila paraqitet në televizion.
4.A mund të nënshkruhet marrëveshje për MaxTV pa numër telefoni nga Makedonski Telekom?
Për shërbimin MaXTV është e nevojshme që të keni linjë telefonike. Pas kësaj, shërbimin mund që ta merrni si vlerë plotësuese e linjës tuaj telefonike ekzistuese, në kuadër të pakos 2 Max të cilat përfshijnë MaxTV dhe linjë telefonike, ose përsëri, në kuadër të 3 Max pakos të cilat përfshijnë MaxTV, Max ADSL internet dhe telefon. Duam që tju kushtojmë vëmendje që për shkak të arsyeve teknike shërbimin nuk mund që ta shfrytëzoni nëse jeni parapagues i internetit nëpërmjet internet provajderit tjetër i cili gjithashtu ju ofron DSL shërbime.
5. A mund njëkohësisht të shikohen programet televizive dhe të shfrytëzohet interneti?
Po. Në kuadër të 3 Max pakos të cilat përfshijnë MaXADSL internet dhe MaxTV, mundeni që njëkohësisht të shfrytëzoni internetin dhe të shikoni television. Me ndihmën e modemit/ruterit, nëpërmjet kompjuterit tuaj është e mundur të shfrytëzoni internet, për derisa, nëpërmjet TV të shikoni MaxTV.
6. Vallë internet trafiku shpenzohet kur shikohet MaxTV?
Internet trafiku nuk është i lidhur me MaxTV trafikun, respektivisht, trafiku lëviz nëpër rrugë të ndryshme, për arsye se sistemet/platformat funksionojnë ndaras.
7. Ku mund të kontrolloj sa internet trafik kam shpenzuar?
Veb portali ku mund të kontrollohet statusi i internet trafikut të shpenzuar është Telekomi Im, në dispozicion nëpërmjet veb faqes telekom.mk. Si shfrytëzues i MaxTV, kjo e dhënë është në dispozicion në MaxTV nëpërmjet Meny>MaxTV Ekstra>Fatura ime.
8. Vallë shërbimi MaxTV do tu jetë në dispozicion të gjithë shfrytëzuesve aktiv të MaxADSL ose do të ketë kufizime varësisht nga lokacioni?
Numri më i madh i shfrytëzuesve të MaxADSL i përmbushin kërkesat teknike për MaxTV. Por, për këtë shërbim ekzistojnë kushte teknike shtesë të cilët jo gjithmonë janë të lidhura me lokacionin e shfrytëzuesve, nuk mund të anashkalohen dhe duhet që në mënyrë shtesë të kontrollohen.
9. A ekziston mundësia që MaxTV të shikohet në dy TV pranues?
Po. MaxTV mund të shikohet në dy TV pranues, për të cilën nevojiten dy media pranues: media pranues 300 dhe media pranues 100. Gjithashtu, duhet që të kontrollohen mundësitë teknike për sigurimin e shërbimit në të dy pranuesit. Gjatë shfrytëzimit të dy pranuesve, nuk ekziston dallim në kompenzimin mujor për pakot e bazuara në ADSL.
10. Ku sigurohen pajisjet e nevojshme për funskionimin e MaxTV?
Pajisjet i merrni në shfrytëzim gjatë nënshkrimit të kontratës për MaxTV në shitoret shitëse të Makedonski Telekom ose tek Kontakti juaj për shitje. Në rastet e pakove Optic, ekziston mundësia e blerjes së pajisjeve.
11. A faturohen ecja para-mbrapa, pauzimi dhe inçizimi i programeve?
Jo, kjo është pjesë e shërbimit në pakot ku këto karakteristika janë të përfshira dhe nuk faturohet në mënyrë shtesë.
12. Kush e instalon shërbimin MaxTV?
Shërbimin MaxTV e instalojnë ekipe speciale të trajnuara të Makedonski Telekom, kurse në rast të pakos me vetëinstalim, shfrytëzuesi duhet që vetë të instalojë pajisjen, për të cilën merr udhëzim preciz për instalim. Nëqoftëse keni nevojë për ndihmë shtesë gjatë instalimit të pajisjes, drejtohuni në numrin telefonik falas 122 për mbështetje teknike të shfrytëzuesve, që është në dispozicion 24x7.
13. Vallë MaxTV mbështet/përkrah HDTV?
Po.
14. Ku mund të gjenden informacionet shtesë për shërbimin MaxTV?
Në të gjithë shitoret shitëse të Makedonski Telekom, nëpërmjet Kontakt qendrës në 122 dhe nëpërmjet internetit në telekom.mk.
15. Ku mund të gjenden udhëzimet për shfrytëzimin e shërbimit dhe pajisjeve?
Të gjithë udhëzimet lidhur me shërbimin MaxTV mund ti gjeni në telekom.mk Mbështetja për shfrytëzues >Udhëzime.
16. Në rast të problemeve me shërbimin ose pajisjen, kujt ti drejtohem?
Drejtohuni në numrin telefonik falas 122 në Shërbimin për mbështetje të shfrytëzuesve, i cili është në dispozicion 24 orë në ditë, çdo ditë të vitit.
17. Ku mund të dorëzoj kërkesë dhe të nënshkruaj kontratë për shërbimin MaxTV?
Në të gjithë shitoret e Telekomit, në Kontakt qendrën në 122, tek partnerët indirekt, si dhe nëpërmjet internetit në telekom.mk.
Në ueb-faqen tonë, ne përdorim biskota dhe teknologji të ngjashme për të ruajtur, lexuar dhe përpunuar informacione në pajisjen tuaj. Duke vepruar kështu, ne e përmirësojmë përvojën tuaj, e analizojmë trafikun e faqes dhe ju shfaqim përmbajtje dhe reklama që ju interesojnë. Për këtë qëllim, në ueb-faqe dhe pajisje krijohen profile abonuesish. Këto teknologji i përdorin edhe partnerët tanë. Duke zgjedhur "Pranoi vetëm të domosdoshmet", ju i pranoni vetëm biskotat që mundësojnë funksionimin e duhur të faqes sonë të internetit.
"I pranoj të gjitha" do të thotë që ju lejoni qasje në informacione në pajisjen tuaj dhe përdorimin e të gjitha biskotave për qëllime analitike dhe marketingu nga ne dhe partnerët tanë. Të dhënat tuaja më pas mund të transferohen në vende të treta jashtë Bashkimit Evropian, ku ne nuk mund të garantojmë të njëjtin nivel të mbrojtjes së të dhënave si ai i aplikueshëm në BE dhe në Maqedoninë e Veriut (shih nenin 53 të Ligjit për mbrojtjen e të dhënave personale të Republikës së Maqedonisë së Veriut, Gazeta Zyrtare e Republikës së Maqedonisë së Veriut, nr. 42, 16 shkurt 2020 dhe Gazeta Zyrtare e Republikës së Maqedonisë së Veriut, nr. 294/21). Në seksionin "Cilësimet", mund të përcaktoni gjithçka në detaje dhe të ndryshoni pëlqimin tuaj në çdo kohë.
Më shumë informacion mund të gjeni në Politika e Cookies dhe në Listën e Partnerëve.
Në ueb faqen tonë, ne përdorim biskota dhe teknologji të ngjashme për të ruajtur, lexuar dhe përpunuar informacione në pajisjen tuaj. Këto teknologji i përdorin edhe partnerët tanë. Ne dhe partnerët tanë mund t'i përdorim këto teknologji për qëllime analitike dhe marketingu vetëm me pëlqimin tuaj.
Përdorni butonat për të treguar pëlqimin tuaj, si dhe për ta tërhequr atë në çdo kohë. Gjithmonë mund ta hapni faqen aktuale nga fundi i faqes sonë të internetit.
Pëlqimi juaj është gjithashtu bazë për transferimin e të dhënave në vendet që nuk janë anëtare të BE-së (neni 53 i Ligjit për mbrojtjen e të dhënave personale të Republikës së Maqedonisë së Veriut, Gazeta Zyrtare e Republikës së Maqedonisë së Veriut, nr. 42, 16 shkurt 2020 dhe Gazeta Zyrtare e Republikës së Maqedonisë së Veriut, nr.294/21). Makedonski Telekom SHA-Shkup nuk mund të ofrojë të njëjtin nivel të mbrojtjes së të dhënave si në BE. Për shembull, ekziston mundësia që autoritetet lokale të kenë qasje në të dhënat tuaja. Ushtrimi i të drejtave tuaja për mbrojtjen e të dhënave mund të jetë gjithashtu i kufizuar. Nëse doni të dini më shumë, lexoni informacionet tona mbi përpunimin e të dhënave në vendet joanëtare të BE-së dhe listën tonë të #partnerëve
Këto biskota janë gjithmonë aktive dhe të nevojshme për funksionimin e duhur të ueb-faqes sonë
Këto cookie janë të domosdoshme për funksionimin e duhur të funksioneve bazë të faqes së internetit, të tilla si navigimi, blerjet online, përfundimi i pagesës, optimizimi i përmbajtjes, etj. Ato zakonisht vendosen si përgjigje ndaj një ndërveprimi specifik që keni me faqen e internetit, siç janë rregullimet për Cilësimet e cookie-ve, hyrja në llogari ose plotësimi i formave elektronike. Këto cookie nuk përmbajnë asnjë informacion personal dhe nuk mund të çaktivizohen me këto cilësime. Më shumë opsione në lidhje me përdorimin e cookie-ve mund të rregulloni në shfletuesin tuaj të internetit në mënyrë që ai t’i bllokojë ose t’ju njoftojë për këto cookie, ku disa pjesë të faqes së internetit nuk do të funksionojnë siç duhet.
Këto biskota na ndihmojnë ta përmirësojmë të kuptuarit tonë të sjelljes së abonuesve.
Ne përdorim biskota dhe teknologjitë analitike për të kuptuar më mirë se si përdoret ueb-faqja jonë. Ato na ndihmojnë t’i optimizojmë shërbimet tona digjitale. Për shembull, ne mund të përcaktojmë se sa njerëz e vizitojnë ueb-faqen tonë ose një shërbim të caktuar. Ato janë gjithashtu të dobishme për vlerësimet statistikore që na tregojnë se si njerëzit i përdorin shërbimet tona digjitale. Analiza bazohet në informacione të pseudonimizuara.
Ne i përdorim këto biskota për t'ju shfaqur reklama të personalizuara dhe përmbajtje që janë të rëndësishme për ju.
Ne dhe partnerët tanë i përdorim këto biskota për t'ju shfaqur reklama të personalizuara dhe përmbajtje që janë të rëndësishme për ju. E shkyçur Lexoni më shumë Biskota dhe teknologji të ngjashme marketingu sigurojnë që të shihni vetëm reklama që përputhen me interesat tuaja, në vend të reklamave të rastësishme. Ne përdorim gjithashtu teknologjitë e marketingut për të kontrolluar se sa mirë marrin përdoruesit një reklamë të caktuar. Kjo na ndihmon t’i përmirësojmë vazhdimisht reklamat tona. Teknologjitë e marketingut përdoren gjithashtu në faqet e internetit të partnerëve tanë reklamues. Kjo quhet ritargetim. Kjo na lejon t'ju tregojmë reklama përkatëse edhe në faqe të tjera.
Duke përdorur teknologjitë e marketingut, ne krijojmë profile pseudonime të përmbajtjes dhe reklamave që i shihni. Ky informacion na ndihmon të kuptojmë se çfarë ju intereson. Ato na mundësojnë gjithashtu t'ju shfaqim reklama përkatëse në ueb-faqet e tjera.