Me Telekomi Im ju keni një pasqyrë të thjeshtë dhe aftësinë për të menaxhuar shërbimet tuaja private të Telekomit, nëpërmjet kompjuterit ose pajisjes celulare në çdo kohë nga kudo.
Thjesht shtoni shërbimet celulare dhe fikse dhe menaxhoni ato pa u shqetësuar përmes Telekomi Im.
Pasi t'i keni shtuar shërbimet në Telekomi Im, mund t'i menaxhoni ato menjëherë nga aplikacioni Telekom MK . Dhe anasjelltas – nëse i shtoni shërbimet në aplikacionin Telekom MK, ato janë gjithashtu të dukshme edhe në Telekomi Im.
Kontrolli i internetit Aktivizimi i shërbimeve
Pasqyrë e shpenzimeve Pasqyrë e detajuar e llogarisë
Pagesa e faturës Активирање е-сметка
Rimbush pripejd Ndaj pripejd
Diagnostikimi i linjës Paraqitja e pengesave
Me veglën e diagnostikimit online, zgjidhni problemet tuaja në lidhje me shërbimet fikse: internet, televizion, telefon ose raportoni një pengesë për shërbimin celular dhe/ose fiks.
Si të përdorni Teknikun virtual?
Nëse keni pyetje rreth përdorimit të Telekomi Im , pas që të hyni/identifikoheni, përgjigjet do t'i gjeni në faqen Ndihmë dhe Mbështetje.
Nëse keni nevojë për ndihmë shtesë, përmes veglës „Live chat“, na shkruani dhe asistenti ynë aktiv online do t'i përgjigjet çdo pyetjeje në lidhje me shërbimet dhe produktet.
Për t'u identifikuar në Telekomi Im si emër përdoruesi, përdorni adresën tuaj të postës elektronike dhe fjalëkalimin që keni krijuar kur keni regjistruar llogarinë tuaj në Telekom. Nëse gjatë përdorimit të aplikacionit celular Telekom MK e keni plotësuar profilin tuaj me një adresë e-maili dhe fjalëkalim, atëherë për të hyrë në Telekomi Im mund të përdorni atë adresë e-maili dhe fjalëkalim, por mund të përdorni edhe numrin e celularit me të cilin keni hyrë në aplikacion, së bashku me fjalëkalimin që keni krijuar kur keni plotësuar llogarinë. Nëse e përdorni si emër përdoruesi - numrin celular dhe fjalëkalim kur hyni në Telekomi Imnumri i celularit duhet të jetë në formatin 3897YXXXX.
Vizitoni faqen dhe hyni përmes https://mojtelekom.mk/, ose klikoni në lidhjen „Hyr“ nga menyja e www.telekom.mk
Në faqen e hyrjes, nëse nuk keni regjistruar një llogari të Telekomit, klikoni në lidhjen "Regjistrohu", poshtë butonit për hyrje.
Për të regjistruar një llogari Telekom, duhet të futni të dhënat e mëposhtme:
Pas plotësimit të të dhënave, do të merrni një lidhje për konfirmimin dhe aktivizimin e profilit të Telekomit.
Lidhja për aktivizimin e llogarisë së Telekomit ka një përdorshmëri të vlefshme prej 24 orësh. Nëse nuk klikoni brenda asaj periudhe dhe nuk konfirmoni regjistrimin, profili i Telekomit nuk do të regjistrohet.
Në faqen e hyrjes klikoni në lidhjen "Keni harruar fjalëkalimin tuaj?" Në faqen tjetër në fushë, shkruani adresën e e-mailit që përdorni si emër përdoruesi. Pasi të keni futur adresën tuaj të e-mailit, do të merrni një lidhje që ju çon në faqen me një formular për ndryshimin e fjalëkalimit. Lidhja në adresën e e-mailit të ndryshimit të fjalëkalimit ka një përdorshmëri të vlefshme prej 30 minutash. Nëse nuk klikoni mbi të brenda asaj periudhe dhe nuk konfirmoni ndryshimin e fjalëkalimit të ri, ju ende do ta keni në përdorim fjalëkalimin e vjetër, të fundit të përcaktuar. Nëse gjatë ndryshimit fjalëkalimi juaj i përcaktuar nuk pranohet, për mbrojtjen tuaj, rregulli është që nuk mund të përdorni 5 fjalëkalimet e fundit që keni përdorur deri atëkohë.
Me një llogari të regjistruar në Telekom nga ju dhe të dhëna të krijuara enkas për të hyrë: emri i përdoruesit dhe fjalëkalimi, ju keni një mënyrë të sigurt për të hyrë në Telekomi Im, i dhe në aplikacionet dhe platformat e mëposhtme celulare dhe desktop: elekom MK - aplikacioni celular, versioni i Telekomi Im;dyqani online i Makedonski Telekom dhe portali www.telekom.mk; MaxTVGO - aplikacion në ueb dhe celular.
Një teknik virtual është një vegël me të cilin mund të zgjidhni pengesat e mundshme, shpejt, lehtë dhe në mënyrë të pavarur. Falë kësaj vegle, kur jeni të kyçur në platformën Telekomi Im ose në aplikacionin celular Telekom MK, me disa klikime do të mund të zbuloni, hiqni ose raportoni një pengesë që lidhet me shërbimet fikse në lidhje me Internetin, Televizionin dhe Telefoninë, si dhe të raportoni ndonjë problem me telefoninë celulare. Në rast se keni një problem me një shërbim të linjës fikse, në vend që të prisni një agjent të lirë në Qendrën e Kontaktit, përpiquni ta rregulloni problemin përmes Teknikut Virtual. Një teknik virtual do të rregullojë ndërprerjet e linjës tuaj nëse keni probleme që mund të hiqen nga distanca dhe që nuk lidhen me një ndërprerje të linjës ose një mosfunksionim të pajisjeve tuaja shtëpiake.
Në ueb-faqen tonë, ne përdorim biskota dhe teknologji të ngjashme për të ruajtur, lexuar dhe përpunuar informacione në pajisjen tuaj. Duke vepruar kështu, ne e përmirësojmë përvojën tuaj, e analizojmë trafikun e faqes dhe ju shfaqim përmbajtje dhe reklama që ju interesojnë. Për këtë qëllim, në ueb-faqe dhe pajisje krijohen profile abonuesish. Këto teknologji i përdorin edhe partnerët tanë. Duke zgjedhur "Pranoi vetëm të domosdoshmet", ju i pranoni vetëm biskotat që mundësojnë funksionimin e duhur të faqes sonë të internetit.
"I pranoj të gjitha" do të thotë që ju lejoni qasje në informacione në pajisjen tuaj dhe përdorimin e të gjitha biskotave për qëllime analitike dhe marketingu nga ne dhe partnerët tanë. Të dhënat tuaja më pas mund të transferohen në vende të treta jashtë Bashkimit Evropian, ku ne nuk mund të garantojmë të njëjtin nivel të mbrojtjes së të dhënave si ai i aplikueshëm në BE dhe në Maqedoninë e Veriut (shih nenin 53 të Ligjit për mbrojtjen e të dhënave personale të Republikës së Maqedonisë së Veriut, Gazeta Zyrtare e Republikës së Maqedonisë së Veriut, nr. 42, 16 shkurt 2020 dhe Gazeta Zyrtare e Republikës së Maqedonisë së Veriut, nr. 294/21). Në seksionin "Cilësimet", mund të përcaktoni gjithçka në detaje dhe të ndryshoni pëlqimin tuaj në çdo kohë.
Më shumë informacion mund të gjeni në Politika e Cookies dhe në Listën e Partnerëve.
Në ueb faqen tonë, ne përdorim biskota dhe teknologji të ngjashme për të ruajtur, lexuar dhe përpunuar informacione në pajisjen tuaj. Këto teknologji i përdorin edhe partnerët tanë. Ne dhe partnerët tanë mund t'i përdorim këto teknologji për qëllime analitike dhe marketingu vetëm me pëlqimin tuaj.
Përdorni butonat për të treguar pëlqimin tuaj, si dhe për ta tërhequr atë në çdo kohë. Gjithmonë mund ta hapni faqen aktuale nga fundi i faqes sonë të internetit.
Pëlqimi juaj është gjithashtu bazë për transferimin e të dhënave në vendet që nuk janë anëtare të BE-së (neni 53 i Ligjit për mbrojtjen e të dhënave personale të Republikës së Maqedonisë së Veriut, Gazeta Zyrtare e Republikës së Maqedonisë së Veriut, nr. 42, 16 shkurt 2020 dhe Gazeta Zyrtare e Republikës së Maqedonisë së Veriut, nr.294/21). Makedonski Telekom SHA-Shkup nuk mund të ofrojë të njëjtin nivel të mbrojtjes së të dhënave si në BE. Për shembull, ekziston mundësia që autoritetet lokale të kenë qasje në të dhënat tuaja. Ushtrimi i të drejtave tuaja për mbrojtjen e të dhënave mund të jetë gjithashtu i kufizuar. Nëse doni të dini më shumë, lexoni informacionet tona mbi përpunimin e të dhënave në vendet joanëtare të BE-së dhe listën tonë të #partnerëve
Këto biskota janë gjithmonë aktive dhe të nevojshme për funksionimin e duhur të ueb-faqes sonë
Këto cookie janë të domosdoshme për funksionimin e duhur të funksioneve bazë të faqes së internetit, të tilla si navigimi, blerjet online, përfundimi i pagesës, optimizimi i përmbajtjes, etj. Ato zakonisht vendosen si përgjigje ndaj një ndërveprimi specifik që keni me faqen e internetit, siç janë rregullimet për Cilësimet e cookie-ve, hyrja në llogari ose plotësimi i formave elektronike. Këto cookie nuk përmbajnë asnjë informacion personal dhe nuk mund të çaktivizohen me këto cilësime. Më shumë opsione në lidhje me përdorimin e cookie-ve mund të rregulloni në shfletuesin tuaj të internetit në mënyrë që ai t’i bllokojë ose t’ju njoftojë për këto cookie, ku disa pjesë të faqes së internetit nuk do të funksionojnë siç duhet.
Këto biskota na ndihmojnë ta përmirësojmë të kuptuarit tonë të sjelljes së abonuesve.
Ne përdorim biskota dhe teknologjitë analitike për të kuptuar më mirë se si përdoret ueb-faqja jonë. Ato na ndihmojnë t’i optimizojmë shërbimet tona digjitale. Për shembull, ne mund të përcaktojmë se sa njerëz e vizitojnë ueb-faqen tonë ose një shërbim të caktuar. Ato janë gjithashtu të dobishme për vlerësimet statistikore që na tregojnë se si njerëzit i përdorin shërbimet tona digjitale. Analiza bazohet në informacione të pseudonimizuara.
Ne i përdorim këto biskota për t'ju shfaqur reklama të personalizuara dhe përmbajtje që janë të rëndësishme për ju.
Ne dhe partnerët tanë i përdorim këto biskota për t'ju shfaqur reklama të personalizuara dhe përmbajtje që janë të rëndësishme për ju. E shkyçur Lexoni më shumë Biskota dhe teknologji të ngjashme marketingu sigurojnë që të shihni vetëm reklama që përputhen me interesat tuaja, në vend të reklamave të rastësishme. Ne përdorim gjithashtu teknologjitë e marketingut për të kontrolluar se sa mirë marrin përdoruesit një reklamë të caktuar. Kjo na ndihmon t’i përmirësojmë vazhdimisht reklamat tona. Teknologjitë e marketingut përdoren gjithashtu në faqet e internetit të partnerëve tanë reklamues. Kjo quhet ritargetim. Kjo na lejon t'ju tregojmë reklama përkatëse edhe në faqe të tjera.
Duke përdorur teknologjitë e marketingut, ne krijojmë profile pseudonime të përmbajtjes dhe reklamave që i shihni. Ky informacion na ndihmon të kuptojmë se çfarë ju intereson. Ato na mundësojnë gjithashtu t'ju shfaqim reklama përkatëse në ueb-faqet e tjera.