Në botën e sotme të lidhur onlajn, përgjegjësia është jashtëzakonisht e rëndësishme. Një përgjegjësi që shkon një hap më tej në krijimin e një infrastrukture superiore. Përgjegjësi për qëndrueshmërinë dhe ruajtjen e burimeve natyrore, përgjegjësi për reduktimin e hendekut digjital dhe një shoqërie digjitale të barabartë. Përgjegjësi për një të ardhme të përbashkët të qëndrueshme.
Me markat #GreenMagenta dhe #GoodMagenta, Dojçe Telekom e thekson dhe e shënon përgjegjësinë për mjedisin jetësor dhe shoqërinë.
#GreenMagenta përdoret për produkte, projekte, masa dhe iniciativa që sjellin ndryshime pozitive për të reduktuar ndryshimet klimatike dhe përdorimin e përgjegjshëm të burimeve. Këto marka sillen nga iniciativa të jashtëzakonshme nga i gjithë grupacioni.
#GoodMagenta ka të bëjë me iniciativat që sjellin ndryshime pozitive në botën digjitale, që ndikojnë në uljen e hendekut digjital. Në këtë kontekst, krijimi i një hapësire interneti më të mirë dhe më të sigurt është veçanërisht i rëndësishëm.
Green magenta
Goodmagenta
Si pjesë e grupacionit Dojçe Telekom jemi të përkushtuar në uljen e ndikimit të dëmshëm mbi natyrën me punën tonë të përditshme dhe përmes inkurajimit të nismave të gjelbra. Ndryshimet klimatike na prekin të gjithëve dhe kemi përgjegjësi të përbashkët për ta bërë dallimin. Ekonomia rrethore është përcaktimi ynë strategjik, ndërsa një nga elementet kryesore të ekonomisë rrethore është reduktimi i mbetjeve elektronike dhe ripërdorimi i materialeve nga telefonat e vjetër celular.
Makedonski Telekom, së bashku me filialet e tjera evropiane të Dojçe Telekomit, është i përfshirë në eko-iniciativën për reduktimin e mbetjeve elektronike duke mbledhur pajisje të vjetra elektronike dhe duke investuar në restaurimin e habitateve natyrore në Evropë.
Aksioni ynë lokal për reduktimin e mbetjeve elektronike, i cili mban etiketën Green Magenta, filloi dy vjet më parë dhe vazhdon ende. Në të gjitha dyqanet tona, celularët e vjetër mblidhen në partneritet me “Zero Mbetje”. Për të inkurajuar abonuesit që t'i bashkohen kësaj nisme, për çdo pajisje të vjetër, ata përfitojnë një zbritje për blerjen e një telefoni të zgjuar të ri. Për momentin, zbritja vlen për blerjen e një T Phone të ri. Në këtë mënyrë, abonuesit marrin pjesë aktive në mbrojtjen e mjedisit jetësor. Deri më tani janë grumbulluar mbi 16 mijë pajisje të vjetra elektronike dhe aksioni vazhdon akoma.
Qëllimi i kësaj nisme është që të veprojmë së bashku për të reduktuar efektet e dëmshme në natyrë dhe për të krijuar një mjedis jetësor më të shëndetshëm dhe një të ardhme më të mirë për të gjithë.
Si krijues të së ardhmes digjitale, detyrë e jona është të ndikojmë në krijimin e etikës së saj. Gjuha e urrejtjes në internet është një nga sfidat më të mëdha sot që prek të gjithë, veçanërisht të rinjtë. Si gjeneratë që shpenzon më shumë kohë në internet, ata janë më të ekspozuarit ndaj gjuhës së urrejtjes dhe dhunës nga bullizmi onlajn. Sipas një hulumtimi të UReport, madje 24% e të rinjve që kanë qasje në internet të paktën një herë janë ndjerë të pasigurt në internet vitin e fundit.
Bëhet fjalë për një fenomen të shoqërisë moderne që shkakton shqetësim dhe probleme gjithnjë e më shumë tek të rinjtë, por edhe tek prindërit, kujdestarët dhe edukatorët e tyre. Ndërsa ne kemi përgjegjësi për të bërë një ndryshim pozitiv, të marrim pjesë në krijimin e një hapësire të sigurt në internet.
Motivi ynë është një internet i sigurt dhe sa më shumë të rinj të luftojnë kundër dhunës dhe të inkurajojnë energjinë krijuese dhe pozitive në internet. Mendimi i bashkëmoshatarëve të tyre ka më shumë rëndësi për të rinjtë. Prandaj, mënyra se si një iniciativë do të ketë më shumë ndikim është të udhëhiqet nga të rinjtë, që ata të jenë krijues, pjesëmarrës dhe imazhe të fushatës. Kështu e krijuam nismën rinore: Së bashku për një internet pa urrejtje, me të cilën i përfshijmë aktivisht të rinjtë, u japim zë, mjete, njohuri për të luftuar për një internet pa urrejtje dhe për të qenë vetë bartës të ndryshimit. Nisma është pjesë e një partneriteti të gjatë midis Fondacionit Telekomi për Maqedoninë dhe UNICEF-it, qëllimi i të cilës është të përfshijë fëmijët dhe të rinjtë në përballjen me disa prej sfidave më të mëdha me të cilat përballet gjenerata tyre.
Nisma filloi me një thirrje të hapur për fëmijët dhe të rinjtë nga vendi për të marrë pjesë në punëtori për krijimin e një fushatë për internet të sigurt. Gjatë punëtorive, 30 fëmijë dhe të rinj morën pjesë në sesione kreative në grup për të konceptuar një fushatë dhe për të zhvilluar mesazhe. Të rinjtë mësuan më shumë rreth bullizmit në internet, si ta njohin dhe parandalojnë atë, i përcaktuan qëllimet për ndryshimin e sjelljes dhe punuan në narrativin. Nëpërmjet bashkëpunimit me psikologë, ekspertë krijues dhe ekspertë komunikimi, ata punuan në planin dhe konceptin e fushatës, duke krijuar video dhe materiale të tjera komunikimi. Ata diskutuan për problemet dhe zgjidhjet e tyre, mësuan dhe punuan së bashku me profesionistë, krijuan video së bashku, aktruan pa regjisorë dhe u shoqëruan.
Nën sloganin "Jepi fund bullizmit, baj-baj", fushata përfshin mbi njëzet video për mediat sociale. Disa përfshijnë mesazhe si "Fjalët kanë peshë, prandaj zgjidhini ato me kujdes" për të tërhequr vëmendjen ndaj efekteve të dëmshme të bulizmit kibernetik. Të tjera përfshijnë mesazhe që u bëjnë thirrje vetë të rinjve të mos jenë vëzhgues pasivë dhe të ofrojnë mbështetje nëse janë dëshmitarë të bullizmit kibernetik. Fushata u nisi në mediat sociale në Ditën Ndërkombëtare Kundër Gjuhës së Urrejtjes. Pasioni, përkushtimi dhe kreativiteti i të rinjve që punuan në këtë fushatë duket qartë në produktin përfundimtar. Ne jemi krenarë për arritjen e tyre dhe besojmë se do të ndikojë pozitivisht tek shumë të rinj të tjerë.
Në ueb-faqen tonë, ne përdorim biskota dhe teknologji të ngjashme për të ruajtur, lexuar dhe përpunuar informacione në pajisjen tuaj. Duke vepruar kështu, ne e përmirësojmë përvojën tuaj, e analizojmë trafikun e faqes dhe ju shfaqim përmbajtje dhe reklama që ju interesojnë. Për këtë qëllim, në ueb-faqe dhe pajisje krijohen profile abonuesish. Këto teknologji i përdorin edhe partnerët tanë. Duke zgjedhur "Pranoi vetëm të domosdoshmet", ju i pranoni vetëm biskotat që mundësojnë funksionimin e duhur të faqes sonë të internetit.
"I pranoj të gjitha" do të thotë që ju lejoni qasje në informacione në pajisjen tuaj dhe përdorimin e të gjitha biskotave për qëllime analitike dhe marketingu nga ne dhe partnerët tanë. Të dhënat tuaja më pas mund të transferohen në vende të treta jashtë Bashkimit Evropian, ku ne nuk mund të garantojmë të njëjtin nivel të mbrojtjes së të dhënave si ai i aplikueshëm në BE dhe në Maqedoninë e Veriut (shih nenin 53 të Ligjit për mbrojtjen e të dhënave personale të Republikës së Maqedonisë së Veriut, Gazeta Zyrtare e Republikës së Maqedonisë së Veriut, nr. 42, 16 shkurt 2020 dhe Gazeta Zyrtare e Republikës së Maqedonisë së Veriut, nr. 294/21). Në seksionin "Cilësimet", mund të përcaktoni gjithçka në detaje dhe të ndryshoni pëlqimin tuaj në çdo kohë.
Më shumë informacion mund të gjeni në Politika e Cookies dhe në Listën e Partnerëve.
Në ueb faqen tonë, ne përdorim biskota dhe teknologji të ngjashme për të ruajtur, lexuar dhe përpunuar informacione në pajisjen tuaj. Këto teknologji i përdorin edhe partnerët tanë. Ne dhe partnerët tanë mund t'i përdorim këto teknologji për qëllime analitike dhe marketingu vetëm me pëlqimin tuaj.
Përdorni butonat për të treguar pëlqimin tuaj, si dhe për ta tërhequr atë në çdo kohë. Gjithmonë mund ta hapni faqen aktuale nga fundi i faqes sonë të internetit.
Pëlqimi juaj është gjithashtu bazë për transferimin e të dhënave në vendet që nuk janë anëtare të BE-së (neni 53 i Ligjit për mbrojtjen e të dhënave personale të Republikës së Maqedonisë së Veriut, Gazeta Zyrtare e Republikës së Maqedonisë së Veriut, nr. 42, 16 shkurt 2020 dhe Gazeta Zyrtare e Republikës së Maqedonisë së Veriut, nr.294/21). Makedonski Telekom SHA-Shkup nuk mund të ofrojë të njëjtin nivel të mbrojtjes së të dhënave si në BE. Për shembull, ekziston mundësia që autoritetet lokale të kenë qasje në të dhënat tuaja. Ushtrimi i të drejtave tuaja për mbrojtjen e të dhënave mund të jetë gjithashtu i kufizuar. Nëse doni të dini më shumë, lexoni informacionet tona mbi përpunimin e të dhënave në vendet joanëtare të BE-së dhe listën tonë të #partnerëve
Këto biskota janë gjithmonë aktive dhe të nevojshme për funksionimin e duhur të ueb-faqes sonë
Këto cookie janë të domosdoshme për funksionimin e duhur të funksioneve bazë të faqes së internetit, të tilla si navigimi, blerjet online, përfundimi i pagesës, optimizimi i përmbajtjes, etj. Ato zakonisht vendosen si përgjigje ndaj një ndërveprimi specifik që keni me faqen e internetit, siç janë rregullimet për Cilësimet e cookie-ve, hyrja në llogari ose plotësimi i formave elektronike. Këto cookie nuk përmbajnë asnjë informacion personal dhe nuk mund të çaktivizohen me këto cilësime. Më shumë opsione në lidhje me përdorimin e cookie-ve mund të rregulloni në shfletuesin tuaj të internetit në mënyrë që ai t’i bllokojë ose t’ju njoftojë për këto cookie, ku disa pjesë të faqes së internetit nuk do të funksionojnë siç duhet.
Këto biskota na ndihmojnë ta përmirësojmë të kuptuarit tonë të sjelljes së abonuesve.
Ne përdorim biskota dhe teknologjitë analitike për të kuptuar më mirë se si përdoret ueb-faqja jonë. Ato na ndihmojnë t’i optimizojmë shërbimet tona digjitale. Për shembull, ne mund të përcaktojmë se sa njerëz e vizitojnë ueb-faqen tonë ose një shërbim të caktuar. Ato janë gjithashtu të dobishme për vlerësimet statistikore që na tregojnë se si njerëzit i përdorin shërbimet tona digjitale. Analiza bazohet në informacione të pseudonimizuara.
Ne i përdorim këto biskota për t'ju shfaqur reklama të personalizuara dhe përmbajtje që janë të rëndësishme për ju.
Ne dhe partnerët tanë i përdorim këto biskota për t'ju shfaqur reklama të personalizuara dhe përmbajtje që janë të rëndësishme për ju. E shkyçur Lexoni më shumë Biskota dhe teknologji të ngjashme marketingu sigurojnë që të shihni vetëm reklama që përputhen me interesat tuaja, në vend të reklamave të rastësishme. Ne përdorim gjithashtu teknologjitë e marketingut për të kontrolluar se sa mirë marrin përdoruesit një reklamë të caktuar. Kjo na ndihmon t’i përmirësojmë vazhdimisht reklamat tona. Teknologjitë e marketingut përdoren gjithashtu në faqet e internetit të partnerëve tanë reklamues. Kjo quhet ritargetim. Kjo na lejon t'ju tregojmë reklama përkatëse edhe në faqe të tjera.
Duke përdorur teknologjitë e marketingut, ne krijojmë profile pseudonime të përmbajtjes dhe reklamave që i shihni. Ky informacion na ndihmon të kuptojmë se çfarë ju intereson. Ato na mundësojnë gjithashtu t'ju shfaqim reklama përkatëse në ueb-faqet e tjera.