Këtë vit e filluam platformën e komunikimit #BëVend, me të cilën e hapim temën e sfidave me të cilat përballemi si shoqëri dhe bëjmë thirrje për tejkalimin e tyre.
Roli ynë me këtë iniciativë ishte t’i frymëzojmë njerëzit që të bëjnë vend në botën e tyre të brendshme, emocionale, por edhe fizike. Një vend që do të jetë i mbushur me më shumë mirëkuptim, empati dhe afërsi që do të na ndihmojë të lidhemi në të vërtet.
Gjatë vitit janë realizuar një sërë projektesh në këtë temë dhe na janë bashkuar një numër i madh personash të rëndësishëm që e kanë përcjellë këtë mesazh. U trajtuan një sërë problemesh në shoqëri, u hapën tema të ndjeshme dhe u bënë përpjekje për t’i reduktuar dallimet mes njerëzve.
Vitin e përmbyllim me projektin teatror të titulluar: “Imagjino një botë të re”, i krijuar nga veprat e Goran Stefanovskit, në bashkëprodhim me Teatrin Kombëtar të Maqedonisë. Kjo shfaqje inkurajon të menduarit për empatinë, për vlerat e përjetshme si njerëzimi, mirëkuptimi dhe lidhja e ndërsjellë, cilësi që shpesh e humbasin në përditshmërinë e sotme dhe janë të nevojshme për përparimin e çdo shoqërie. Shfaqja e thekson thellësinë sociale dhe emocionale të temave që Stefanovski i prezantoi në mënyrë të thjeshtë por të fuqishme - çështje që mbeten aktuale edhe sot.
Me regji të Nela Vitosheviqit, me adaptim dramaturgjik nga Ana Ristoska-Trpenoska dhe prodhuar nga Vladimir Anastasov dhe Angela Nestorovska nga Sector Film, shfaqja bashkon një ekip profesionistësh të lartë aktorësh: Igor Angellov, Verica Nedevska, Damjan Cvetanovski, Filip Trajkoviq, Nina Dean, Ana Jovanovska, Stefan Spasov dhe Antonio Tashkovski.
Muzika është vepër e kompozitorit Ognen Anastasovski, skenografia e Konstantin Tërpenoskit, ndërsa kostumet e Roza Trajçevska-Ristoskës.
Premiera e "Imagjino një botë të re" është planifikuar për datat 16 dhe 17 dhjetor, ndërsa shfaqja do të vazhdojë të jetë pjesë e repertorit të TKM-së.
Me këtë performancë, e përmbyllim 2024 me një mesazh të fortë nga strategjia jonë e komunikimit gjatë gjithë vitit „Të bëjmë vend, që të lidhemi në të vërtet”.
Ky projekt është edhe kontribut i kompanisë në kulturë, përmes mbështetjes së vlerave të përhershme maqedonase dhe artistëve, të cilët me krijimtarinë e tyre kanë lënë gjurmë të përjetshme që duhet të ushqehen dhe t'u përcillen brezave të ardhshëm.
Njerëzit janë krijuar për t'u lidhur me njëri-tjetrin, për të krijuar kontakte të ndërsjella dhe për të ndërtuar marrëdhënie. Janë këto marrëdhënie që pasurojnë dhe formësojnë jetën tonë. Në botën ku jetojmë sot, njerëzit bëjnë kontakte të panumërta, bizneset janë të lidhura si kurrë më parë dhe shoqëritë janë të ndërthurura me njëra-tjetrën. Ne mundësojmë lidhjen dhe besojmë se përmes teknologjisë digjitale mund të krijojmë lidhje dhe të krijojmë momente që frymëzojnë hapjen dhe inkurajojnë inovacionin. Vetëm me lidhje të vërtetë mund të gjejmë një mënyrë për të përparuar.
Roli ynë është t'u mundësojmë të gjithëve të marrin pjesë në mënyrë aktive në botën digjitale, të nxisin mirëkuptimin e ndërsjellë dhe kështu të ndërtojmë një botë të optimizmit digjital. Rrjeti ynë mund të japë forcë, ndihmë dhe mund të na inkurajojë të përballojmë çdo sfidë, së bashku si shoqëri.
Një botë në të cilën ne jemi vërtet të lidhur është një botë në të cilën ne e kuptojmë njëri-tjetrin, e respektojmë njëri-tjetrin dhe jetojmë më mirë.
Prandaj nuk do të ndalemi derisa nuk i lidhim të gjithë!
Megjithatë, ka rrethana që krijojnë “ndërprerje” në lidhjen reale të njerëzve dhe ato vijnë në radhë të parë nga kohërat e pasigurta në të cilat jetojmë. Njerëzit ngadalë humbasin besimin tek njëri-tjetri, gjë që shpesh kontribuon në izolim, shkëputje dhe mbyllje edhe më të madhe. Ne jetojmë në flluska të vogla sociale! Si pasojë e asaj ndërprerjeje të komunikimit të ndërsjellë, rritet perceptimi i njerëzve se ne jemi krejtësisht të ndryshëm nga njëri-tjetri, sepse vijmë nga një mjedis tjetër, kemi një kulturë tjetër jetese, besimesh dhe bindjesh. E gjithë kjo kontribuon në rritjen e tensioneve dhe incidenteve të motivuara nga urrejtja, veçanërisht tek të rinjtë (të dhënat janë nga hulumtimi i Qendrës Maqedonase për Bashkëpunim Ndërkombëtar). Të gjithë jemi të vetëdijshëm se nëse duam të jetojmë më mirë, të kemi një të ardhme më të ndritur, të jemi më të lumtur dhe me mirëkuptim të ndërsjellë, duhet të bëjmë diçka.
Ne besojmë se brendet e mëdha kanë një rol të madh në shoqëri Kjo është arsyeja pse Telekomi ndihet përgjegjës dhe është i gatshëm të trajtojë disa nga tensionet që ekzistojnë, të bëjë thirrje dhe të ndihmojë në uljen e tyre dhe të kontribuojë në zgjidhjen e tyre. Mënyra e vetme për të ndryshuar për mirë është të lidhemi vërtet. Por, që kjo të ndodhë, së pari duhet të bëjmë një vend. Pikërisht këtu Telekomi e sheh rolin e tij. Ne jemi këtu, nëpërmjet shërbimeve dhe produkteve tona, për të lidhur të gjithë njerëzit, për t'u dhënë atyre qasje në të gjitha përfitimet e teknologjisë, për të frymëzuar hapjen dhe mirëkuptimin e ndërsjellë, për t'i ftuar ata të krijojnë një vend për të marrë pjesë aktive në krijimin e një bote të re, plot optimizëm digjital.
„Ka shumë më tepër gjëra që na lidhin sesa na ndajnë”! “Ka shumë më tepër gjëra që na lidhin sesa na ndajnë”! Të njëjtat gjëra na bëjnë të lumtur pavarësisht se kush jemi dhe të gjithë kemi të njëjtat frikëra dhe shqetësime që na ndjekin. Të gjithë kemi të njëjtin qëllim - të jetojmë të lumtur në një botë më të bukur. Kjo e vërtetë duhet të na lidhë. Por për të arritur tek kjo, së pari duhet të çlirohemi dhe të hapemi. Ne të gjithë jetojmë me mendime të paracaktuara, besime të paracaktuara, qëndrime dhe paragjykime. E gjithë kjo fatkeqësisht mbush hapësirën tonë të brendshme, zemrat dhe mendimet tona, duke mos lejuar që të mbillen ide të reja, pikëpamje dhe besime të reja. Në mënyrë që më në fund të çlirohemi dhe të ndërtojmë një botë ndryshe, më të bukur, së pari duhet:
Të zënë vend në hapësirën e tyre të brendshme, emocionale, por edhe të zënë vend në botën fizike. Një vend që do të jetë i mbushur me më shumë mirëkuptim, empati dhe afërsi që do të na ndihmojë të lidhemi prej së vërteti. Vetë mesazhi #BëjVend ka fuqi të madhe për ndryshim. Por, besojmë se mund të fitojë edhe më shumë fuqi nëse përçohet përmes fjalëve të dikujt që ia ka kushtuar jetën duke analizuar tema si tjetërsimi, keqkuptimet, jotoleranca dhe polarizimi i njerëzve në shoqëri. Një personalitet që me fjalët e tij ka fuqinë të arrijë tek të gjithë dhe të përcjellë të vërtetën e zhveshur në një mënyrë të thjeshtë por frymëzuese:
Veprat e Goranit janë gdhendur thellë në kujtesën kolektive maqedonase. Një pjesë e madhe e punës së tij bazohet pikërisht në këto tema që duam t’i trajtojmë. Gorani ka shkruar shumë qartë, drejtpërdrejt dhe kuptueshëm për të gjitha problemet në shoqëri që kanë ekzistuar në të kaluarën, por që ekzistojnë edhe më të theksuara sot.
Prandaj i morëm fjalët e tij dhe u dhamë një kuptim të ri. Nga veprat e tij arritëm të thurim një rrëfim të ri, në formën e një historie që tregon për një lagje, një ndërtesë dhe disa njerëz që jetojnë në të. Ne e zgjodhëm ndërtesën sepse besojmë se mund të shërbejë si një metaforë e shkëlqyer për shoqërinë tonë, për një person, një familje, një fqinj, për të gjithë ne...
Me këtë film të shkurtër duam të shënojmë fillimin e komunikimit tonë dhe të dërgojmë një mesazh të qartë „Të bëjmë një vend, të lidhemi prej së vërteti”. Ky mesazh do të jetë baza dhe indi lidhës i të gjitha aktiviteteve tona këtë vit.
Në ueb-faqen tonë, ne përdorim biskota dhe teknologji të ngjashme për të ruajtur, lexuar dhe përpunuar informacione në pajisjen tuaj. Duke vepruar kështu, ne e përmirësojmë përvojën tuaj, e analizojmë trafikun e faqes dhe ju shfaqim përmbajtje dhe reklama që ju interesojnë. Për këtë qëllim, në ueb-faqe dhe pajisje krijohen profile abonuesish. Këto teknologji i përdorin edhe partnerët tanë. Duke zgjedhur "Pranoi vetëm të domosdoshmet", ju i pranoni vetëm biskotat që mundësojnë funksionimin e duhur të faqes sonë të internetit.
"I pranoj të gjitha" do të thotë që ju lejoni qasje në informacione në pajisjen tuaj dhe përdorimin e të gjitha biskotave për qëllime analitike dhe marketingu nga ne dhe partnerët tanë. Të dhënat tuaja më pas mund të transferohen në vende të treta jashtë Bashkimit Evropian, ku ne nuk mund të garantojmë të njëjtin nivel të mbrojtjes së të dhënave si ai i aplikueshëm në BE dhe në Maqedoninë e Veriut (shih nenin 53 të Ligjit për mbrojtjen e të dhënave personale të Republikës së Maqedonisë së Veriut, Gazeta Zyrtare e Republikës së Maqedonisë së Veriut, nr. 42, 16 shkurt 2020 dhe Gazeta Zyrtare e Republikës së Maqedonisë së Veriut, nr. 294/21). Në seksionin "Cilësimet", mund të përcaktoni gjithçka në detaje dhe të ndryshoni pëlqimin tuaj në çdo kohë.
Më shumë informacion mund të gjeni në Politika e Cookies dhe në Listën e Partnerëve.
Në ueb faqen tonë, ne përdorim biskota dhe teknologji të ngjashme për të ruajtur, lexuar dhe përpunuar informacione në pajisjen tuaj. Këto teknologji i përdorin edhe partnerët tanë. Ne dhe partnerët tanë mund t'i përdorim këto teknologji për qëllime analitike dhe marketingu vetëm me pëlqimin tuaj.
Përdorni butonat për të treguar pëlqimin tuaj, si dhe për ta tërhequr atë në çdo kohë. Gjithmonë mund ta hapni faqen aktuale nga fundi i faqes sonë të internetit.
Pëlqimi juaj është gjithashtu bazë për transferimin e të dhënave në vendet që nuk janë anëtare të BE-së (neni 53 i Ligjit për mbrojtjen e të dhënave personale të Republikës së Maqedonisë së Veriut, Gazeta Zyrtare e Republikës së Maqedonisë së Veriut, nr. 42, 16 shkurt 2020 dhe Gazeta Zyrtare e Republikës së Maqedonisë së Veriut, nr.294/21). Makedonski Telekom SHA-Shkup nuk mund të ofrojë të njëjtin nivel të mbrojtjes së të dhënave si në BE. Për shembull, ekziston mundësia që autoritetet lokale të kenë qasje në të dhënat tuaja. Ushtrimi i të drejtave tuaja për mbrojtjen e të dhënave mund të jetë gjithashtu i kufizuar. Nëse doni të dini më shumë, lexoni informacionet tona mbi përpunimin e të dhënave në vendet joanëtare të BE-së dhe listën tonë të #partnerëve
Këto biskota janë gjithmonë aktive dhe të nevojshme për funksionimin e duhur të ueb-faqes sonë
Këto cookie janë të domosdoshme për funksionimin e duhur të funksioneve bazë të faqes së internetit, të tilla si navigimi, blerjet online, përfundimi i pagesës, optimizimi i përmbajtjes, etj. Ato zakonisht vendosen si përgjigje ndaj një ndërveprimi specifik që keni me faqen e internetit, siç janë rregullimet për Cilësimet e cookie-ve, hyrja në llogari ose plotësimi i formave elektronike. Këto cookie nuk përmbajnë asnjë informacion personal dhe nuk mund të çaktivizohen me këto cilësime. Më shumë opsione në lidhje me përdorimin e cookie-ve mund të rregulloni në shfletuesin tuaj të internetit në mënyrë që ai t’i bllokojë ose t’ju njoftojë për këto cookie, ku disa pjesë të faqes së internetit nuk do të funksionojnë siç duhet.
Këto biskota na ndihmojnë ta përmirësojmë të kuptuarit tonë të sjelljes së abonuesve.
Ne përdorim biskota dhe teknologjitë analitike për të kuptuar më mirë se si përdoret ueb-faqja jonë. Ato na ndihmojnë t’i optimizojmë shërbimet tona digjitale. Për shembull, ne mund të përcaktojmë se sa njerëz e vizitojnë ueb-faqen tonë ose një shërbim të caktuar. Ato janë gjithashtu të dobishme për vlerësimet statistikore që na tregojnë se si njerëzit i përdorin shërbimet tona digjitale. Analiza bazohet në informacione të pseudonimizuara.
Ne i përdorim këto biskota për t'ju shfaqur reklama të personalizuara dhe përmbajtje që janë të rëndësishme për ju.
Ne dhe partnerët tanë i përdorim këto biskota për t'ju shfaqur reklama të personalizuara dhe përmbajtje që janë të rëndësishme për ju. E shkyçur Lexoni më shumë Biskota dhe teknologji të ngjashme marketingu sigurojnë që të shihni vetëm reklama që përputhen me interesat tuaja, në vend të reklamave të rastësishme. Ne përdorim gjithashtu teknologjitë e marketingut për të kontrolluar se sa mirë marrin përdoruesit një reklamë të caktuar. Kjo na ndihmon t’i përmirësojmë vazhdimisht reklamat tona. Teknologjitë e marketingut përdoren gjithashtu në faqet e internetit të partnerëve tanë reklamues. Kjo quhet ritargetim. Kjo na lejon t'ju tregojmë reklama përkatëse edhe në faqe të tjera.
Duke përdorur teknologjitë e marketingut, ne krijojmë profile pseudonime të përmbajtjes dhe reklamave që i shihni. Ky informacion na ndihmon të kuptojmë se çfarë ju intereson. Ato na mundësojnë gjithashtu t'ju shfaqim reklama përkatëse në ueb-faqet e tjera.