Во денешниот поврзан свет исклучително е важна одговорноста. Одговорност која оди чекор понапред од креирањето супериорна инфраструктура. Одговорност за одржливост и чување на природните ресурси, одговорност за намалување на дигиталниот јаз и еднакво дигитално општество. Одговорност за заедничка одржлива иднина.
Со ознаките #GreenMagenta и #GoodMagenta Дојче Телеком ја потенцира и обележува одговорноста кон животната средина и општеството.
#GreenMagenta се користи за продукти, проекти, мерки и иницијативи кои носат позитивна промена за намалување на климатските промени и одговорно користење на ресурсите. Овие ознаки ги носат исклучителни иницијативи од целата групација.
#GoodMagenta е за иницијативи кои носат позитивни промени во дигиталниот свет и влијаат на намалување на дигиталниот јаз. Во овој контекст особено е важно креирањето на подобар и побезбеден интернет простор.
Green magenta
Goodmagenta
Како дел од Дојче Телеком групацијата посветени сме на намалување на штетното влијание врз природата во нашата секојдневна работа и преку поттикнување зелени иницијативи. Климатските промени нè засегаат сите и имаме заедничка одговорност да направиме разлика. Циркуларната економија е наша стратешка определба, а еден од главните елементи на циркуларната економија е намалување на електронскиот отпад и повторна употреба на материјалите од старите мобилни телефони.
Македонски Телеком, заедно со останатите европски подружници на Дојче Телеком, е вклучен во еко-иницијативата за намалување на електронскиот отпад преку собирање стари електронски уреди и инвестирање во обновување на природните живеалишта во Европа.
Нашата локална акција за намалување на електронскиот отпад која ја носи ознаката Green Magenta почна пред две години и сè уште трае. Во сите наши продавници, во партнерство со „Нула Отпад“ се собираат стари мобилни телефони. За да ги поттикнеме корисниците да се вклучат во оваа иницијатива, за секој стар уред, добиваат попуст за купување нов паметен телефон. Во моментот, попустот се однесува на купување нов T Phone. На овој начин и корисниците активно учествуваат во заштита на животната средина. Досега се собрани над 15 000 стари електронски уреди, а акцијата сè уште трае.
Целта на оваа иницијатива е сите заедно да дејствуваме за намалување на штетните влијанија врз природата и да создадеме поздрава животна средина и подобра иднина за сите.
Како креатори на дигиталната иднина наша задача е да влијаеме и на креирање на нејзината етика. Говорот на омраза на интернет е еден од најголемите предизвици денес кој ги допира сите, особено младите. Како генерација која поминува најмногу време онлајн тие се најизложени на говор на омраза и врсничко онлајн насилство. Според истражувањето на UReport, дури 24% од младите кои имаат пристап до интернет барем еднаш се почуствувале небезбедно онлајн во последната година.
Станува збор за феномен на современото општество кој предизвикува сѐ поголема загриженост и проблеми за младите, но и за нивните родители, старатели и воспитувачи. А ние имаме одговорност да направиме позитивна промена, да учествуваме во создавање безбеден интернет простор.
Нашиот мотив е безбеден интернет и што повеќе млади да се борат против насилството и да поттикнуваат креативна и позитивна енергија онлајн. А на младите најмногу им значи мислењето на нивните врсници. Затоа начинот на кој една иницијатива ќе има најмногу влијание е да биде водена преку младите, тие да бидат креатори, учесници и лица на кампањата. Така ја создадовме младинската иницијатива: Заедно за интернет без омраза со која активно ги вклучуваме младите, им даваме глас, алатки, знаење да се борат за интернет без омраза и самите да бидат носители на промената. Иницијативата е дел од долгогодишното партнерство помеѓу Фондацијата Телеком за Македонија и УНИЦЕФ чија цел е да ги вклучи децата и младите во справувањето со некои од најголемите предизвици со кои се соочува нивната генерација.
Иницијативата почна со отворен повик до децата и младите од земјата за вклучување во работилници за креирање кампања за безбеден интернет. За време на работилниците 30 деца и млади учествуваа во групни креативни сесии за конципирање кампања и развој на пораки. Младите научија повеќе за врсничкото онлајн насилство, како да го препознаат и спречат, ги дефинираа целите за промена на однесувањето и работеа на наратив. Преку заедничко креирање со психолози, креативни експерти и експерти за комуникација, тие работеа на план и концепт за кампањата, креирање видеа и други комуникациски материјали. Тие разговараа за проблемите и нивното решавање, учеа и работеа заедно со професионалци, заедно создаваа видеа, глумеа, беа режисери и се дружеа.
Под слоганот „За булингот крај, бај-бај“, кампањата вклучува над дваесет видеа за социјалните медиуми. Некои вклучуваат пораки како „Зборовите имаат тежина, затоа бирајте ги внимателно“ за да го насочат вниманието кон штетните влијанија на сајбер-булингот. Други вклучуваат пораки коишто ги повикуваат самите млади луѓе да не бидат пасивни набљудувачи и да понудат поддршка доколку се сведоци на сајбер-булинг. Кампањата започна на социјалните медиуми на Меѓународниот ден за борба против говорот на омраза. Страста, посветеноста и креативноста на младите луѓе кои работеа на оваа кампања јасно се гледа од крајниот производ. Горди сме на нивното постигнување и веруваме дека ќе влијае позитивно на многу други млади луѓе.
На нашата веб-страница користиме колачиња и слични технологии за зачувување, читање и обработка на информации на вашиот уред. Притоа, го подобруваме вашето искуство, го анализираме сообраќајот на страницата и ви прикажуваме содржини и реклами што ве интересираат. За таа цел, на веб-страниците и на уредите се креираат кориснички профили. И нашите партнери ги користат овие технологии. Со избирање на „Ги прифаќам само неопходните“, ги прифаќате само колачињата коишто овозможуваат правилно функционирање на нашата веб-страница. „Ги прифаќам сите“ значи дека дозволувате пристап до информациите на вашиот уред и користење на сите колачиња за аналитички и за маркетиншки цели од наша страна и од страна на нашите партнери.
Потоа, вашите податоци можат да бидат префрлени во трети земји надвор од Европската Унија каде што не можеме да гарантираме исто ниво на заштита на податоците како она што е применливо во ЕУ и во Северна Македонија (видете член 53 од Законот за заштита на личните податоци на Република Северна Македонија, Службен весник на Република Северна Македонија, бр. 42 од 16 февруари 2020 година и Службен весник на Република Северна Македонија, бр. 294/21). Во делот „Поставки“, можете детално да утврдите сè и да ја промените вашата согласност во секое време.
Повеќе информации можете да најдете во Политиката за колачиња и во Списокот на партнери.
На нашата веб-страница користиме колачиња и слични технологии за зачувување, читање и обработка на информации на вашиот уред. И нашите партнери ги користат овие технологии. Ние и нашите партнери можеме да ги користиме овие технологии за аналитички и за маркетиншки цели само со ваша согласност.
Користете ги копчињата за да ја означите вашата согласност, како и за да ја отповикате во секое време. Секогаш можете да ја отворите тековната страница од подножјето на нашата веб-страница.
Вашата согласност истовремено претставува и основа за пренос на податоци во земји коишто не се членки на ЕУ (член 53 од Законот за заштита на личните податоци на Република Северна Македонија, Службен весник на Република Северна Македонија, бр. 42 од 16 февруари 2020 година и Службен весник на Република Северна Македонија, бр. 294/21). Македонски Телеком АД-Скопје не може да обезбеди исто ниво на заштита на податоците како во ЕУ. На пример, постои можност локалните власти да имаат пристап до вашите податоци. Исто така, може да биде ограничено и остварувањето на вашите права за заштита на податоците. Ако сакате да дознаете повеќе, прочитајте ги нашите информации за обработката на податоците во земји коишто не се членки на ЕУ и нашиот список на 19 партнери
Овие колачиња се секогаш активни и неопходни за правилно функционирање на нашата веб-страница.
Овие колачиња се неопходни за правилно функционирање на основните функции на веб-страницата како навигација, онлајн купување, наплата, оптимизација на содржината и сл. Тие се најчесто поставени како одговор на одредена интеракција која ја имате со веб-страницата, како што се прилагодувањата за Поставки на колачиња, најава или пополнување на електронски форми. Овие колачиња не содржат никакви лични информации и не може да се исклучат со овие поставки. Повеќе опции во врска со користење на колачиња може да прилагодите во Вашиот интернет пребарувач со цел тој да ги блокира или да Ве известува за овие колачиња, при што некои делови од веб-страницата нема правилно да функционираат.
Овие колачиња ни помагаат да го подобриме нашето разбирање за однесувањето на корисницитеf.
Користиме колачиња и технологии за аналитика за да стекнеме подобро разбирање за тоа како се користи нашата веб-страница. Тие ни помагаат да ги оптимизираме нашите дигитални услуги. На пример, можеме да утврдиме колку луѓе ја посетуваат нашата веб-страница или одредена услуга. Тие се корисни и за статистички проценки коишто ни покажуваат на кој начин луѓето ги користат нашите дигитални услуги. Анализата се заснова на псевдонимизирани информации.
Овие колачиња ги користиме за да ви прикажеме персонализирани реклами и содржини што се релевантни за вас.
Ние и нашите партнери ги користиме овие колачиња за да ви прикажеме персонализирани реклами и содржини што се релевантни за вас. Исклучено Прочитајте повеќе Колачињата и сличните технологии за маркетинг гарантираат дека ќе гледате само реклами што одговараат на вашите интереси, наместо реклами по случаен избор. Исто така, користиме технологии за маркетинг за да провериме колку добро корисниците примаат одредена реклама. Ова ни помага постојано да го подобруваме нашето рекламирање. Технологиите за маркетинг се користат и на веб-страниците на нашите рекламни партнери. Ова се нарекува ретаргетирање. Тоа ни овозможува да ви прикажуваме соодветни реклами и на други страници.
Со помош на технологиите за маркетинг, создаваме псевдонимизирани профили за содржините и рекламите што ги гледате. Овие информации ни помагаат да разбереме што ве интересира. Исто така, ни овозможуваат да ви прикажуваме релевантни реклами и на други веб-страници.