Т-Бизнис МАГАЗИН
Со Мој Телеком имате едноставен преглед и можност за управување со вашите бизнис Телеком услуги, преку компјутер или мобилен уред во секое време од кое било место.
Едноставно додадете ги мобилните и фиксни услуги и безгрижно управувајте ги преку Мој Телеком.
Назначете администратор кој ќе управува со сите услуги на вашата компанија и ќе има можност да додели привилегии за увид и преглед во деталите на сметката, на другите мобилни броеви од својата компанија.
Откако ќе ги додадете услугите во Мој Телеком, веднаш можете да ги управувате и од Telekom MK App. И обратно – ако услугите ги додадете во Telekom MK App, тие се видливи и во Мој Телеком.
Проверка на интернет Активирање дополнителни пакети за мобилни услуги
Преглед на трошоци Детален увид во сметката
Дијагностика на линија Пријава на пречки
За да назначите администратор потребно е да доставите потпишана Изјава за согласност Изјавата ја пополнува и заверува овластено лице на компанијата. Пополнетата изјава заверена со потпис и печат, испратете ни ја во електронска форма на biznis.kontakt@telekom.mk
Со онлајн алатката за дијагностика, самостојно решете ги вашите пречки поврзани со фиксните услуги: Интернет, Телевизија, Телефон или пријавете пречка за мобилна и/или за фиксна услуга.
Како да користам Виртуелен техничар?
Доколку имате прашања за користење на Мој Телеком, по најава, одговорите ќе ги најдете на страницата за Помош и поддршка.
Доколку ви треба дополнителна помош, преку алатката „Live chat“, пишете ни и нашиот онлајн активен асистент ќе ви одговори на секое прашање поврзано со услугите и продуктите.
За најава во Мој Телеком за корисничко име ја користите вашата е-адреса и лозинката кои ги креиравте при регистрација на вашиот Телеком профил. Доколку при користење на Telekom МК апликацијата го имате комплетирано вашиот профил со е-адреса и лозинка, тогаш за најава во Мој Телеком можете да ги користите таа е-адреса и лозинка, но исто така можете да го користите и мобилниот број со кој сте пристапиле на Telekom МК апликацијата, заедно со лозинката која сте ја креирале при комплетирање на профилот. Доколку при најава во Мој Телеком го користите за корисничко име – мобилен број и лозинка, мобилниот број треба да биде во формат 3897YXXXXX.
Пристапете на страницата за најава преку https://mojtelekom.mk/, или кликнете на линкот „Најави се“ од менито на www.telekom.mk
На страницата за најава, доколку немате регистрирано Телеком профил, кликнете на линкот „Регистрирјате се“, под копчето за најава.
За да регистрирате Телеком профил, потребно е да ги внесете следните податоци:
По полнување на податоците, ќе добиете линк за потврда и активирање на Телеком профилот.
Линкот за активирање Телеком профил има валидна употребливост во траење од 24 часа. Доколку не го кликнете во тој период и не ја потврдите регистрацијата, Телеком профилот нема да се регистрира.
На страницата за најава кликнете на линкот „Ја заборавивте лозниката?". На следната страница во полето внесете ја е-адресата која ја користите како корисничко име. По внесувањето на вашата е-адреса ќе добиете линк кој со клик ве води до страницата со форма за промена на лозинката. Линкот во е-адресата за промена на лозинка има валидна употребливост во трање од 30 минути. Доколку не го кликнете во тој период и не ја потврдите промената на новата лозинка, сѐ уште ви останува во употреба старата, последно дефинирана лозинка. Доколку при промена не ви биде прифатена дефинираната лозинка, за ваша заштита, во функција е правилото да не може да ги користите последните 5 искористени лозинки.
Со регистриран Телеком профил од ваша страна и креирани единствени податоци за најава: корисничко име и лозинка, на безбеден начин имате можност да пристапите до Мој Телеком, како и до следните веб и мобилни апликации и платформи: Telekom MK – мобилната апликација, верзија на Мој Телеком; онлајн продавницата на Македонски Телеком и порталот www.telekom.mk; MaxTVGO – веб и мобилна апликација.
Виртуелен техничар е алатка со која можете да ги решите можните пречки, брзо, лесно и самостојно. Благодарeние на оваа алатка кога сте најавени на Мој Телеком платформата или на Telekom MK мобилната апликација, со неколку клика ќе бидете во можност да детектирате, да отстраните или пак, да пријавите пречка што се однесува на фиксни сервиси поврзани со Интернет, Телевизија и Телефонија, како и да пријавите проблем со Мобилната телефонија. Во момент кога имате проблем со сервис од фиксна линија, наместо да чекате на слободен агент во Контакт центар, обидете се да го средите проблемот преку Виртуелниот техничар.
На нашата веб-страница користиме колачиња и слични технологии за зачувување, читање и обработка на информации на вашиот уред. Притоа, го подобруваме вашето искуство, го анализираме сообраќајот на страницата и ви прикажуваме содржини и реклами што ве интересираат. За таа цел, на веб-страниците и на уредите се креираат кориснички профили. И нашите партнери ги користат овие технологии. Со избирање на „Ги прифаќам само неопходните“, ги прифаќате само колачињата коишто овозможуваат правилно функционирање на нашата веб-страница. „Ги прифаќам сите“ значи дека дозволувате пристап до информациите на вашиот уред и користење на сите колачиња за аналитички и за маркетиншки цели од наша страна и од страна на нашите партнери.
Потоа, вашите податоци можат да бидат префрлени во трети земји надвор од Европската Унија каде што не можеме да гарантираме исто ниво на заштита на податоците како она што е применливо во ЕУ и во Северна Македонија (видете член 53 од Законот за заштита на личните податоци на Република Северна Македонија, Службен весник на Република Северна Македонија, бр. 42 од 16 февруари 2020 година и Службен весник на Република Северна Македонија, бр. 294/21). Во делот „Поставки“, можете детално да утврдите сè и да ја промените вашата согласност во секое време.
Повеќе информации можете да најдете во Политиката за колачиња и во Списокот на партнери.
На нашата веб-страница користиме колачиња и слични технологии за зачувување, читање и обработка на информации на вашиот уред. И нашите партнери ги користат овие технологии. Ние и нашите партнери можеме да ги користиме овие технологии за аналитички и за маркетиншки цели само со ваша согласност.
Користете ги копчињата за да ја означите вашата согласност, како и за да ја отповикате во секое време. Секогаш можете да ја отворите тековната страница од подножјето на нашата веб-страница.
Вашата согласност истовремено претставува и основа за пренос на податоци во земји коишто не се членки на ЕУ (член 53 од Законот за заштита на личните податоци на Република Северна Македонија, Службен весник на Република Северна Македонија, бр. 42 од 16 февруари 2020 година и Службен весник на Република Северна Македонија, бр. 294/21). Македонски Телеком АД-Скопје не може да обезбеди исто ниво на заштита на податоците како во ЕУ. На пример, постои можност локалните власти да имаат пристап до вашите податоци. Исто така, може да биде ограничено и остварувањето на вашите права за заштита на податоците. Ако сакате да дознаете повеќе, прочитајте ги нашите информации за обработката на податоците во земји коишто не се членки на ЕУ и нашиот список на 19 партнери
Овие колачиња се секогаш активни и неопходни за правилно функционирање на нашата веб-страница.
Овие колачиња се неопходни за правилно функционирање на основните функции на веб-страницата како навигација, онлајн купување, наплата, оптимизација на содржината и сл. Тие се најчесто поставени како одговор на одредена интеракција која ја имате со веб-страницата, како што се прилагодувањата за Поставки на колачиња, најава или пополнување на електронски форми. Овие колачиња не содржат никакви лични информации и не може да се исклучат со овие поставки. Повеќе опции во врска со користење на колачиња може да прилагодите во Вашиот интернет пребарувач со цел тој да ги блокира или да Ве известува за овие колачиња, при што некои делови од веб-страницата нема правилно да функционираат.
Овие колачиња ни помагаат да го подобриме нашето разбирање за однесувањето на корисницитеf.
Користиме колачиња и технологии за аналитика за да стекнеме подобро разбирање за тоа како се користи нашата веб-страница. Тие ни помагаат да ги оптимизираме нашите дигитални услуги. На пример, можеме да утврдиме колку луѓе ја посетуваат нашата веб-страница или одредена услуга. Тие се корисни и за статистички проценки коишто ни покажуваат на кој начин луѓето ги користат нашите дигитални услуги. Анализата се заснова на псевдонимизирани информации.
Овие колачиња ги користиме за да ви прикажеме персонализирани реклами и содржини што се релевантни за вас.
Ние и нашите партнери ги користиме овие колачиња за да ви прикажеме персонализирани реклами и содржини што се релевантни за вас. Исклучено Прочитајте повеќе Колачињата и сличните технологии за маркетинг гарантираат дека ќе гледате само реклами што одговараат на вашите интереси, наместо реклами по случаен избор. Исто така, користиме технологии за маркетинг за да провериме колку добро корисниците примаат одредена реклама. Ова ни помага постојано да го подобруваме нашето рекламирање. Технологиите за маркетинг се користат и на веб-страниците на нашите рекламни партнери. Ова се нарекува ретаргетирање. Тоа ни овозможува да ви прикажуваме соодветни реклами и на други страници.
Со помош на технологиите за маркетинг, создаваме псевдонимизирани профили за содржините и рекламите што ги гледате. Овие информации ни помагаат да разбереме што ве интересира. Исто така, ни овозможуваат да ви прикажуваме релевантни реклами и на други веб-страници.