Ќе бидеш известен/а штом ќе ги добиеме документите што ни ги имаш доставено. Најпрво, проверуваме дали твојот профил одговара на квалификациите за слободното работно место. Потребно ни е време за оваа фаза на предселекција. Осигури се дека нашите агенти за вработување можат да те контактираат. На тој начин, доколку сметаме дека твоите квалификации се соодветни за слободното работно место, ние ќе можеме да стапиме во контакт со тебе. Доколку го поминеш првиот круг од процесот за предселекција, ќе добиеш покана за интервју.
Нашите животи сѐ повеќе стануваат дигитални. Додека се возиме во автомобил, кога одиме на шопинг, кога работиме од дома, во приватниот и деловниот живот, кога бараме работа, кога аплицираме за работа, па дури и за време на интервјуа: сѐ е онлајн. Ова е доволна причина да се запрашаш: „Како да ги подобрам своите можности онлајн?“. Ние ќе споделиме неколку совети со тебе за тоа како успешно да аплицираш во дигиталниот свет.
Кој/а сум јас? Каков/а сум? Какви вештини можам да понудам? Секој што си го поставува ова и други прашања може брзо и успешно да го надгради својот дигитален профил. Ништо не оставај на случајност бидејќи регрутерите бараат нови луѓе преку деловните социјални мрежи. Направи го својот онлајн профил впечатлив - автентичен, јасен, комплетен.
Впечталив профил? Супер! Но, можеш да направиш многу повеќе ако сакаш да се позиционираш подобро, затоа што содржината е најважна во дигиталниот свет. Дизајнерско размислување, Вештачка интелигенција (AI) или електронска трговија: твоите интереси зборуваат за тебе. Креирањето или споделувањето специфична содржина треба да биде мотото на твојата „социјална личност“. Сепак, квалитетот е многу поважен од квантитетот.
Твојот мобилен телефон ѕвони, се активира видео алатката, се слушаат гласови во позадина. Многу работи можат да тргнат наопаку за време на онлајн интервју. Но сето ова може да се избегне: најди тивко и мирно место без бучава во позадина, постави го мобилниот телефон на тивок режим на ѕвонење и однапред провери ја алатката и нејзините функционалности. Блокирај го секој непотребен стрес. Фокусирај се на интервјуто и на својата цел.
Пазарот на работодавци одамна стана пазар на вработените. Ова се добри времиња за лицата што аплицираат за работа, па дури и во дигиталниот свет. Затоа, биди отворен/а и позитивен/а кога аплицираш за работа. Тоа е дискусија каде двете страни можат јасно да ги искажат своите идеи. Дали имаш релевантни крајни рокови? Дали сакаш да се сретнеш со идниот тим? Тогаш кажи! Така се започнува добра соработка.
Твојата апликација се состои од три составни дела: кратка биографија мотивациско писмо, и твоите сертификати и референци.
Твојата кратка биографија треба да биде едноставна и јасно структурирана со лични детали, образование со посебни предмети и оценки, минато работно искуство... Запомни: помалку е повеќе. Разработи ги подетално аспектите коишто се релевантни за работното место за кое аплицираш или нагласи ги интересните точки што сакаш да ги истакнеш. Запомни: поврзи ги своите силни страни или експертиза со барањата на работното место. Можеш да ја користиш својата кратка биографија за да им покажеш на нашите регрутери и служби, на пример, што си правел/а за време на стажирањето или на претходното работно место. Кои работи биле во твоја одговорност? Совет: слободно наведи информации, доколку си волонтирал/а, особено ако си на самиот почеток од твојата кариера. Твоите непрофесионални активности и интереси ни даваат посебен увид во твојата личност и ни го покажуваат твојот карактер. Што да правиш ако немаш доволно простор да се изразиш? Користи линкови и наведи ги твоите профили на пример на LinkedIn.
Мотивациското писмо не е задолжителен дел од секоја апликација, но тоа ни помага побрзо да одлучиме дали си соодветен/а за огласеното работно место.. Писмото треба да биде јасно, концизно и да не биде подолго од една страница (А4 формат). Нашите регрутери сакаат да дознаат разни нешта, меѓу кои, на пример, зошто си заинтересиран/а да работиш во Македонски Телеком. Кажи ни за твоите цели и амбиции. Сакаме да дознаеме повеќе за твоето практично искуство и за аспектите коишто те квалификуваат за оваа улога. Најдобро е да ставиш акцент на работната позиција за која е даден огласот и да бидеш прецизен/а и концизен/а. Искористи го мотивациското писмо за да ни покажеш каква личност си. Истакни ги своите силни страни.
Наведи само референци и сертификати што се релевантни за работното место. Слободно наведи и дополнителни квалификации, само ако истите се од важност за работното место. Ние сакаме да видиме документи од стажирање, како и точни датуми на обуки и курсеви за јазици. Важно: ако те ангажираме, од тебе ќе побараме да ни доставиш оригинални примероци од одредени документи.
Слободно испрати ни твоја фотографија. Ако се одлучиш да ни испратиш фотографија, истата треба да биде професионално направена - односно да не биде слика од одмор или исечена слика. Ако сакаш, твојата апликација украси ја со бои и дизајнерски елементи. Ако си кретивен/а, твојата апликација треба да го одразува тоа! Добредојдени се поединци и креативни умови.
Браво! Многу ни се допадна твојата апликација и сметаме дека твоите вештини и квалификации ќе дадат придонес во мисијата на нашата компанија. Сега, би сакале да се запознаеме во живо. Преку интервјуто, покажи ни каква личност си. Можеби си нервозен/а... но, не грижи се. И регрутерите се само луѓе и ние не ја оценуваме секоја твоја изјава со плус или минус. Она што навистина ни е важно е целокупниот впечаток.
Штом веќе се подготвуваш за интервју, тогаш пред сѐ опушти се. Започни со изборот на облека. Размисли која облека најмногу одговара за позицијата за која аплицираш. Немој да бидеш премногу неформален/а. Маица, блуза или одело може да ја подигнат твојата самодоверба. Подготвувањето на твоите одговори е уште поважно. Твојот потенцијален тим сака да дознае повеќе за проектите на кои си работел/а во минатото. Се разбира, твојот иден претпоставен и еден од експертите за регрутирање на нови вработени учествуваат во интервјуата во Телеком. Размисли за интересни задачи што си ги исполнил/а, на пример, со какви проекти си работел/а додека си студирал/а. Дали доброволно си учествувал/а во социјален проект и дали си имал/а посебна одговорност во тој период? Нас нè интересираат овие твои активности, затоа добро би било да ги подготвиш своите одговори за да може поубаво да ги опишеш своите искуства. Направи го тоа на начин на кој ќе го привлечеш нашето внимание.
Со интервјуто подобро ќе се запознаеме. Кажи ни зошто твоите силни страни те прават идеален кандидат/кандидатка за слободното работно место – и како ќе се справиш со слабостите. Кажи ни нешто повеќе за себе. Каква експертиза поседуваш? Интервјуто е твојата шанса да нè импресионираш. Дали размислуваш без предрасуди? Покажи ни како. Ние бараме личности, не академски титули. Љубопитност кон нашата компанија е нешто што навистина сакаме да го видиме, затоа подготви прашања што сакаш да ни ги поставиш. Совет: добро разгледај ја нашата веб страница. Сепак, интервјуата служат и за да ти дадат можност да се запознаеш со нас, како и ние да оцениме дали си соодветен/а за Телеком.
По интервјуто очекувај да те контактираме. Доколку нашиот одговор е позитивен, ќе ти дадеме време да размислиш за нашата понуда. Конечно, од тебе зависи дали сакаш да ни се придружиш во компанијата. Ако ја прифатиш работната позиција, ќе дискутираме лично или по телефон за деталите на твојот договор.
На нашата веб-страница користиме колачиња и слични технологии за зачувување, читање и обработка на информации на вашиот уред. Притоа, го подобруваме вашето искуство, го анализираме сообраќајот на страницата и ви прикажуваме содржини и реклами што ве интересираат. За таа цел, на веб-страниците и на уредите се креираат кориснички профили. И нашите партнери ги користат овие технологии. Со избирање на „Ги прифаќам само неопходните“, ги прифаќате само колачињата коишто овозможуваат правилно функционирање на нашата веб-страница. „Ги прифаќам сите“ значи дека дозволувате пристап до информациите на вашиот уред и користење на сите колачиња за аналитички и за маркетиншки цели од наша страна и од страна на нашите партнери.
Потоа, вашите податоци можат да бидат префрлени во трети земји надвор од Европската Унија каде што не можеме да гарантираме исто ниво на заштита на податоците како она што е применливо во ЕУ и во Северна Македонија (видете член 53 од Законот за заштита на личните податоци на Република Северна Македонија, Службен весник на Република Северна Македонија, бр. 42 од 16 февруари 2020 година и Службен весник на Република Северна Македонија, бр. 294/21). Во делот „Поставки“, можете детално да утврдите сè и да ја промените вашата согласност во секое време.
Повеќе информации можете да најдете во Политиката за колачиња и во Списокот на партнери.
На нашата веб-страница користиме колачиња и слични технологии за зачувување, читање и обработка на информации на вашиот уред. И нашите партнери ги користат овие технологии. Ние и нашите партнери можеме да ги користиме овие технологии за аналитички и за маркетиншки цели само со ваша согласност.
Користете ги копчињата за да ја означите вашата согласност, како и за да ја отповикате во секое време. Секогаш можете да ја отворите тековната страница од подножјето на нашата веб-страница.
Вашата согласност истовремено претставува и основа за пренос на податоци во земји коишто не се членки на ЕУ (член 53 од Законот за заштита на личните податоци на Република Северна Македонија, Службен весник на Република Северна Македонија, бр. 42 од 16 февруари 2020 година и Службен весник на Република Северна Македонија, бр. 294/21). Македонски Телеком АД-Скопје не може да обезбеди исто ниво на заштита на податоците како во ЕУ. На пример, постои можност локалните власти да имаат пристап до вашите податоци. Исто така, може да биде ограничено и остварувањето на вашите права за заштита на податоците. Ако сакате да дознаете повеќе, прочитајте ги нашите информации за обработката на податоците во земји коишто не се членки на ЕУ и нашиот список на 19 партнери
Овие колачиња се секогаш активни и неопходни за правилно функционирање на нашата веб-страница.
Овие колачиња се неопходни за правилно функционирање на основните функции на веб-страницата како навигација, онлајн купување, наплата, оптимизација на содржината и сл. Тие се најчесто поставени како одговор на одредена интеракција која ја имате со веб-страницата, како што се прилагодувањата за Поставки на колачиња, најава или пополнување на електронски форми. Овие колачиња не содржат никакви лични информации и не може да се исклучат со овие поставки. Повеќе опции во врска со користење на колачиња може да прилагодите во Вашиот интернет пребарувач со цел тој да ги блокира или да Ве известува за овие колачиња, при што некои делови од веб-страницата нема правилно да функционираат.
Овие колачиња ни помагаат да го подобриме нашето разбирање за однесувањето на корисницитеf.
Користиме колачиња и технологии за аналитика за да стекнеме подобро разбирање за тоа како се користи нашата веб-страница. Тие ни помагаат да ги оптимизираме нашите дигитални услуги. На пример, можеме да утврдиме колку луѓе ја посетуваат нашата веб-страница или одредена услуга. Тие се корисни и за статистички проценки коишто ни покажуваат на кој начин луѓето ги користат нашите дигитални услуги. Анализата се заснова на псевдонимизирани информации.
Овие колачиња ги користиме за да ви прикажеме персонализирани реклами и содржини што се релевантни за вас.
Ние и нашите партнери ги користиме овие колачиња за да ви прикажеме персонализирани реклами и содржини што се релевантни за вас. Исклучено Прочитајте повеќе Колачињата и сличните технологии за маркетинг гарантираат дека ќе гледате само реклами што одговараат на вашите интереси, наместо реклами по случаен избор. Исто така, користиме технологии за маркетинг за да провериме колку добро корисниците примаат одредена реклама. Ова ни помага постојано да го подобруваме нашето рекламирање. Технологиите за маркетинг се користат и на веб-страниците на нашите рекламни партнери. Ова се нарекува ретаргетирање. Тоа ни овозможува да ви прикажуваме соодветни реклами и на други страници.
Со помош на технологиите за маркетинг, создаваме псевдонимизирани профили за содржините и рекламите што ги гледате. Овие информации ни помагаат да разбереме што ве интересира. Исто така, ни овозможуваат да ви прикажуваме релевантни реклами и на други веб-страници.