Нашата корпоративна стратегија е во согласност со стратегијата на Дојче Телеком – да станеме водечка телекомуникациска компанија во Европа.

Македонски Телеком со години наназад е технолошки лидер во земјата и во регинот. Први во Европа воведовме мрежа базирана на интернет протокол, први во Македонија 4G мобилна мрежа, а според мислењето на корисниците (како што покажа истражувањето на Брима галуп) 68% од нив сметаат дека ја имаме најдобрата мрежа во Македонија. Се стремиме кон пан – Европска мрежа и интегрирана платформа, ги дигитализираме и поедноставуваме процесите.

Но, предизвикот што е пред нас е лидерството во технологијата да го преточиме во најдоброто корисничко искуство. Корисникот не треба да се грижи со која технологија му се овозможени услугите, туку треба да го добие најдобриот квалитет на услуга на најдобар можен начин. Тао значи дека услугата што ќе ја добие освен што ќе биде со врвен квалитет треба да биде едноставна и персонализиран, со што ќе стекне доверба и ќе изгради со нас стабилна врска. За да ја постигнеме оваа цел, насочени сме кон трансформација на Телеком, со фокус на конвергенција во однос на услугите, корисничкото искуство како и корпоративната култура, а со таа трансформација ќе продолжиме се додека не станеме интегрирана и оптимизирана телекомуникациска компанија, која ќе биде прв избор на корисникот а со тоа и водечка телекомуникациска компанија во Европа.

pageArea reserved, leave empty!!!