Е-fatura për shfrytëzuesit e shërbimeve fikse
1. Çka paraqet fatura elektronike?
Fatura elektronike paraqet zëvendësim të faturës me letër që e pranoni në adresën tuaj, në fillim të çdo muaji. Në vend që të pranoni faturë prej letre, më së voni deri ditën e pestë të muajit në menynë Fatura elektronike në portalin Telekomi Im, do ta keni faturën mujore. Në pasqyrën e faturave, për ju vazhdimisht do jenë në dispozicion 6 faturat e fundit për shërbimet e Makedonski Telekom.
Shërbimi Fatura elektronike është në dispozicion vetëm për shfrytëzuesit privatë.
2. A e pranoj faturën elektronike nëpërmjet e-postës?
Përveç disponibilitetit të faturës elektronike në portalin Telekomi Im, në e-adresën tuaj të kontaktit bashkë me informacionin mbi disponibilitetin e faturës elektronike në Telekomi Im, në shtojcë dërgohet edhe fatura në formatin pdf.
3. Si mund të aktivizoj Faturën elektronike?
Е-faturën mund të aktivizoni dhe pastaj ta shfrytëzoni, duke dhënë pëlqim për zëvendësimin e faturës prej letre me atë elektronike dhe me aktivizim nëpërmjet:
- Menysë Fatura ime E-Fatura nga Telekomi Im;
- Me thirrje në Kontakt qendrën në 122;
- Duke nënshkruar Fletëpëlqim për faturë elektronike në shitoret e Telekomit.
4. A mund përsëri të pranoj fature prej letre?
Po, shërbimin Fatura elektronike mund ta deaktivizoni nëpërmjet kanaleve të njejta sikur aktivizimi:
- Menyja Fatura ime - Е-fatura nga Telekomi Im;
- Me thirrje në Kontakt qendrën në 122;
- Në shitoret e Telekomit
dhe nga muaji i ardhshëm përsëri do të pranoni faturë në formë letre.